nedelja, 11. november 2018

{Sizzix Lifestyle} Snežinke

“Even the strongest blizzards start with a single snowflake.” 
― Sara Raasch, Snow Like Ashes

V petek sem dobila paket novih šablon in včeraj popoldne je bilo treba preizkusiti nove snežinke.

Ker je snežinka tako detajlirana, sem se odločila za preprosto postavitev. Sem pa iz domače naloge letošnjega prazničnega ustvarjanja z Najlepšim parom pobrala idejo o vrvici za obrobo. Uporabila sem krasen Sizzix papir in izbrala nekaj različnih barv, ki se podajo novoletnem času, čeprav ne gre pri vseh nujno za tradicionalne barve.

Jaz se navdušena nad njimi. Me pa zanima vaš odziv.


Tale barvna paleta je nastala zaenkrat. Je pa tale motiv tudi lepa priložnost, da porabim kakšne ostanke barvastega papirja (dimenzija 4 1/4 inča se namreč tudi najde v moji škatli z ostanki od drugih projektov).


Mene osebno je očarala tale nežno mint verzija.

Hvala za obisk. Ker sem včeraj naredila nočno (če je polna glava idej, se pa res ne gre spat ob 22ih, a ne) lahkujete še nekaj objav z novostmi.

Lepo nedeljo vam želim in če ste včeraj zvečer nazdravljali novemu vinu, vam želim vse dobro pri zdravljenju mucka.

p.s.
Če ste šele začeli z novoletnim ustvarjanjem in vam manjka inspiracije, lahko pokukate tudi TUKAJ, kjer poleg idej dobite tudi brezplačne digi papirje.

*************
Za voščilnice sem uporabila Sizzix Lifestyle:


Item: 663105

Item: 663007


5 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasne in čudovita šablona.

Hali pravi ...

u tale šablona - snežinka je pa top. In glede na to, da sem v mint fazi se pofočkam tudi jaz za mint :-)

helena pravi ...

Pismu, tole je pa naravnost čudovita šablona, ki je še kako primerna za masovko. Se motim? Krasen motiv.

Ne-Ja pravi ...

Fantastične so in tale mint je svetovna kombinacija :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Snežinka je fantastična ampak zakaj je velika samo 8x8 cm????....tak motiv bi moral imeti najmanj 12x12 cm. Saj nisi ti kriva...tebi je neglede na velikost ratal krasen komplet.