sreda, 30. januar 2019

{CRAFT-alnica} Moj prvi layout

Tole je moj drugi projekt kot gostujoča članica na CRAFT-alnici in spet sem ustvarjala z materialom, ki ga je zagotovil tokratni sponzor Darilnica Klavdija.


Hvala Klavdija za krasen paket presenečenja.



Tema #228. izziva je LAYOUT.


Že nekaj časa imam v planu, da se lotim izdelave scrapbook albuma. Album imam že več kot eno leto doma (!!!!). Pa so me punce pri CRAFT-alnici končno spodbudile, da se lotim.

Najtežji korak je izbira fotografij. Ostalo ni tak problem, ker v gori materiala, ki ga imamo verjetno vse doma, res ni težko najti kakšnega lepega 30x30 papirja in začeti.

Jaz sem izbrala fotografiji s prijateljičine poroke. Jo kdo prepozna?? Res je bil lep dan in super smo se zabavali v njuni družbi. Po zaslugi fotografa Lovra Rozina, ki se med drugim ukvarja tudi s poročno fotografijo (LR wedding photografer) so nastale čudovite fotografije.

Zgodbo šopka sem delila že tukaj.




Za layout sem uporabila:
- papir LemonCraft House of Roses #4
- papirnate rožice
- drug material in pripomočke iz domače zaloge.

Lepo vabljeni, da se nam pridružite in morda poskusite tudi kaj novega. Jaz sem kar zadovoljna s svojim izdelkom in sem že nastavila novo stran (še eno s te poroke).

Hvala za obisk.

4 komentarji:

Klara pravi ...

Uau, super izgleda! Se bom z veseljem lotila tega izziva!

AndrejaM pravi ...

Krasen LO si sestavila, všeč so mi številke in srček na zastavicah. In vse barve so tako lepo usklajene. Hvala, ker si gostja CRAFT-alnice

oldpunca pravi ...

Krasen LO si izdelala. Imam občutek, da jih bo še veliko, ko si končno prebila led. :-))

Andreja pravi ...

Keti, moj komentar je malce pozen, ker sem si vzela oddih; no ni ravno oddih, če sem smučala, ampak važno je, da je bilo čudovito :-))
Naredila si čudovit LO in ga zelo lepo sestavila po dani skici. Bo treba ponovit, ker nam je vsem šlo krasno od rok .-))))
Vesela sem, da si bila naša gostja v izzivu CRAFT-alnice.