sobota, 23. februar 2019

{ostanki} Za dober namen - metulji

No act of kindness, no matter how small,
is ever wasted.
- Aesop -

Helena nas je zaprosila, da ji pomagamo pri dobrodelnem projektu, pripravi darilc za ženske, ki so v takšni ali drugačni stiski.

Z veseljem sodelujem tudi tokrat. Poleg nekaj voščilnic in knjižnih kazal iz zaloge, sem naredila tudi nekaj novih voščilnic s spodbudnim napisom. Zopet sem se igrala z "ostanki".

Začela bom z metulji.

Prvi je od Najlepšega para. Izrezala sem ga iz vijola papička iz škatle in ga posenčila z Oxide blazinicami. Za ozadje sem uporabila Sizzix štampiljko cvetja, trikotnika pavs papirja in belega z vijugasto obrobo za povdarek (v vijola) in spodbuden napis "Življenje je lepo" od Bead.si. Pa par prozornih Nuvo kapljic seveda.


Izzivi:
- Najlepši par: galerija meseca februarja (metulj)
- CAS on SUnday: #152 - Vellum - Use vellum on your card
- Just Us Girls #476 - Photo Week

Naslednji je v rdečkasto oranžnih barvah. Sizzix metulj na podlagi narejeni z Lindys prahci, je tudi iz škatle ostankov. Sem ga pa malo potapkala s Lindys prahci, da sem ujela odtenke. Dodala sem okvir in napis tvoj dan, ki sem ga podložila s črno. Zato sem dodala še par črnih Nuvo kapljic, da zadeve povežem ampak bi morala še malo počakati, ker je bil papir očitno na enem delu še preveč moker in so se mi malo razlezle. Kaj pravite, lahko gre naprej?


Nad temi barvami sem čisto nadušena. Imam še enega takšnega metulja izrezanega in tudi narejeno ozadje. Tako da bom naredila še eno podobno in upam, da mi bodo tokrat pike lepše uspele na suhem ozadju.

Izziv:
Pixie's Snippets Playground - Challenge #346
Najlepši par: galerija meseca februarja (napis tvoj dan)
Die Cuttin Divas: # 408 Random Act of Kindness

Hvala za obisk. V prihodnjih dneh lahko pričakujete še kakšno objavo voščilnic, ki sem jih izdelala za dober namen.


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 662229

Sizzix Thinlits Die - Floral Butterfly
Item: 661743

Item: 663311

8 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Katarina lepo si reciklirana in ja super efekt si ustvarila s prahci :).

Di pravi ...

Oh what a pretty snippets card! Delighted you came to play with us and I'm sure this is your first visit? Hope you come back for the next challenge - and I just added myself as a follower!

Hugs

Di xx

*Urška* pravi ...

Ena lepša od druge.Super si reciklirala in pohvalno,da si jih naredila za dober namen.

oldpunca pravi ...

Voščilnici sta čudoviti. Vse pohvale si zaslužiš za domiselno porabo ostankov in izdelavo voščilnic za dober namen. :-) S tisto majhno "nesrečo" zaradi neučakanosti pa ni čisto nič narobe, saj je na takšnem mestu, da sploh ne zgleda kot napaka. :-)

mum of two pravi ...

Such pretty cards. Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

michelle (Die Cuttin Divas DT)
Purple Monkey Moments

Lisa Kind pravi ...

Your cards are beautiful! I love the background and butterflies on both of them! Thanks for playing with Just Us Girls!

Heidi MyLittleStampingBlog pravi ...

Beautiful cards!

Jenny L pravi ...

Hi,
welcome to the Snippets Plaground with your super snippets make.
Such a very wonderful design and colour.
Lots of crafty love. Jenny L.