ponedeljek, 20. maj 2019

{Sizzix} Mehanik bo

“We’re all a little weird. And life is a little weird. And when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall into mutually satisfying weirdness—and call it love—true love.” 
― Robert Fulghum, True Love

Tale je za malega Tiana, ki bo mehanik. Po atu, kakopak. Je svojo poklicno izbiro napovedal že pri 2 letih tako, da ima očitno dobro razdelano, kako in kaj.

No, jaz sem imela do mature kar nekaj različnih idej, kaj bom počela v življenju (od arhitektke, modne kreatorke, direktorice???, kemika) pa sem na koncu pristala med pravniki. Glede na to, da sem bila v šoli precej naravoslovno usmerjena, je bila izbira res zanimiva. Lahko bi rekli, da sem bila vedno malo "posebna".

Za razliko od Tiana, si pa mehanik res nikoli nisem želela postati. No tudi tega, da bom kdaj ustvarjala s papirjem, si ne bi upala napovedati pred 10 leti.

Očitno sama sebe (pa tudi druge) večkrat presenetim. Običajno v pozitivnem smislu.



Izzivi:
Cute Card Thursday: #582 Stitching
Freshly Made Skrtches: #388



 Hvala za obisk.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:







5 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čudovita je! Bravo za malega frajerja, da že ve kaj bo počel v življenju ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

In to ne navaden mehanik...bo šraufau kamione...bravo poba...dobrih mehanikov nikoli dovolj!!!! Pikasta s pravimi barvami....bravo tudi tebi!!!

Jen Mitchell pravi ...

What a fun card for a young man! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Valerija pravi ...

Kako čudovita voščilnica. Ta tovornjaček in orodje bi bili všeč tudi našemu Timu. Se sploh nisem zavzela, da je ta set šablon tako uporaben za fantovske voščilnice...

Nataša pravi ...

Krasna je, prav frajerska.