sobota, 15. junij 2019

{Sizzix} Under the sea

“There's nothing like deep breaths after laughing that hard. Nothing in the world like a sore stomach for the right reasons.” 

― Stephen Chbosky, The Perks of Being a Wallflower

Ste me že kaj pogrešali? Malo sem spet skočila na morje, tokrat s puncami. Luštno je bilo. Nasmejala sem se. Spočila. Otvorila plavalno sezono na Jadranu (ker letos sem plavala na Maldivih že aprila).

Temu sledita voščilnici z morskim motivom. Iz zadnje pošiljke Sizzix šablon. 

V kompletu sta poleg hobotnice in raka tudi želvica in morska zvezda. 






Ustvarjala sem po skici Sketch Saturday.

Hvala za obisk. Upam, da uživate v poletju. Tole pa par utrinkov s Paga.




***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:



1 komentar:

dj pravi ...

These sea creature dies are awesome!! I love how you used our sketch for your duo!! thanks for playing along with us as Sketch Saturday!!