petek, 2. oktober 2015

Bonbonček/Candy za rojstni dan

"There are two great days in a person's life - the day we are born and the day we discover why."
William Barclay




V oktobru praznujem rojstni dan, zato sem se odločila, da ob tej priložnostni podelim en rojstno dnevni bonbonček tudi vam. In sicer en komplet štampiljk, zraven pa bom dodala še kakšno presenečenje.



V žreb za nagrado se uvrstite čisto preprosto tako, da mi najkasneje do 12. oktobra pošljete voščilnico. 
(p.s. Če mojega naslova še nimate, vam ga sporočim, če mi pišete na katarinaahacAFNAgmail.com).

Nič ne bom jezna, če tole objavo/slikco delite tudi naprej.

Jaz se že veselim pošte. Da pa bom vedela, koliko kuvertic naj čakam, pa se lahko pofočkajte tudi spodaj v komentarju, ko odpošljete.

16 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vse najboljše še zdaj, za naslov ti pa še pišem.

oldpunca pravi ...

U, slasten bonbonček si pripravila. :-) Se splača postaviti v vrsto. Tvoj naslov sem si pa že "nažicala", tako da bo voščilnica pravočasno pri tebi. :-)

Ne-Ja pravi ...

Ti bom čestitala kar po pošti v kompletu, da ne bom prehitra :P. Naslov pa imam :).

Leni pravi ...

Ooo, super. Mi imamo tudi eno malo oktoberčico. ;-)

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Katarina, bonbonček je slasten, voščilnica pa pride, saj je tako lepo prejeti voščila:) LP Andreja V.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Še ena, ki je rojena oktobra...pa naj še kdo reče, da nismo oktobrci fejst ljudje....se podpišem pod tvojo objavo, naslov pa.....že pišem mail. čao

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Katarina sorry, ampak tvoj mail meni ne potegne. Zakaj...ne vem... čao

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Brez panike, sem že pogruntala....starost je norost. čao

Vladuška pravi ...

Vse najboljše in veliko ustvarjalnih idej ti želim. Za voščilnico pa se vsekakor potrudim. Že pišem. Mojca, tisto afno moraš spremenit v mail naslovu: katarinaahac@gmail.com

Zvonka pravi ...

Vse najboljše še od tu. Pošto sem že oddala, ker sem pozabila vprašati kdaj točno praznuješ. Lp

Hiška iz papirja pravi ...

Za naslov sem že pisala, zdaj se pa še tukaj pofočkam :) Si mi dala idejo, da sem tako kot ti uporabila del voščilnice za moj bonbonček, hvala! :)

Dusi pravi ...

Že delam voščilnico. Naslov tudi vem. Ampak jo dobiš vseeno osebno.
Je do tvoje hiše krajša pot kot do pošte :P

Klara pravi ...

Z veseljem ti pošljem čestitko pa če tudi ne grem v žreb. Samo še za naslov ti pišem. Zelo všečno pika poko si naredila. :)

Valerija pravi ...

Tudi moja voščilnica je šla danes na pošto, upam, da prispe še pravočasno.
Lp

JernejaB pravi ...

Tudi moje voščilo je odšlo na pot! :)

Andreja pravi ...

Keti, čestitke in vse najboljše :-))
(joj kako je meni ušel tale tvoj RD (ja včasih tako pride, da kaka objava uide :-))