sreda, 14. oktober 2015

Novoletne voščilnice 2015/2 - snežak

"Advice is like snow - the softer it falls, the longer it dwells upon, and the deeper in sinks into the mind."
Samuel Taylor Coleridge


Tudi jaz sem podlegla. Packanju namreč. Snega sicer ne maram preveč, snežake pa imam rada. Prebudijo otroka v nas. In najlepše je, če jih izdelujemo v dobri družbi. No, tale je nastal na toplem, v moji ustvarjalni sobici, zgolj v družbi ostalih projektov, ki so si izborili prostor na moji, vedno premajhni mizi.





Snežaka prijavljam v:
- oktobrsko galerijo @ Najlepši par (snežak - Tina Baša za Rayher)
- Marinina galerija mojstrovin @ Mavelu (uporabila sem okvirja MFT Blueprints #15 in #20, snežinko, napis in distress blazinice - vijolično, modro in še eno modro)
- #283 anything goes @ Craft Your Passion
- #7 anything goes with winter theme @ A Snovflake promise

* dodatno še na @Keep on Creating November Anything Goes link-up

Na konca vam zaželim samo še lahko noč in lep konec tedna. Objava dobitnice bonbončka sledi v naslednjih dneh.





16 komentarjev:

Valerija pravi ...

Kako lušten snežak in krasno ozadje si mu pričarala.

Tina pravi ...

Keti, krasno je tvoje zimsko nebo z lepimi snežinkami in toplo odetim snežakom.

Vladuška pravi ...

Lepo ti je uspelo ozadje in pravo tako zimsko zmrznjeno je :)

Hali pravi ...

Tale tvoj snežakec je lepotec na kubik in ozadje je fenomenalno!

Cvetoči travnik pravi ...

Odlično ozadje, ki ustvari pravo okolje za snežaka. Lep pozdrav, Andreja V.

Helena pravi ...

Kakšno lepo, prelivajoče ozadje. Všeč so mi uporabljene barve. Delujejo zelo nežno in pustijo snežaku, da prevzame glavno mesto na voščilnici.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, kako krasne barve si uporabila za ozadje. Zelo lepo je, voščilnica res pričara nežno zimsko vzdušje.

Dusi pravi ...

Sem videla v živo in je totalno kjut
Upam, da nastane še kaj podobnega <3

oldpunca pravi ...

Na zelo lepo ozadje si postavila snežaka. :-) Krasna voščilnica!

Unknown pravi ...

Very beautiful Creation :-) The Colors are fantastic!!!!!!!!!!!
Thanks for your work!
Cristina , DT for Craft you passion

Ne-Ja pravi ...

Najprej en velik WAW za ozadje - mi je najprej padlo v uč :). Jaz sem sicer ljubitelj snega, tako da mi je tvoja verzija paprnatega snežaka fantastična!

Andreja pravi ...

iiijoj kako je luštna. Krasno ozadje si naredila :-)) Snežak lepo paše nanjo.

Renata pravi ...

Res, lepo ozadje. Snežak je prva liga in snežinke, lepo, lepo.

Hiška iz papirja pravi ...

Uff prima si packala po ozadju! Snežakec je krasen, in snežinke in sploh vse, zelo mi je všeč!

SaraS pravi ...

Čudovito ozadje! Noro lepo!

suzARTe pravi ...

Such a gorgeous Christmas card, I love the beautiful colours and the snowman looks fantastic. Thanks so much for sharing your card at Anything goes, Just keep on creating, looking forward to seeing more of your creations :)