torek, 6. oktober 2015

Mak

"There are always flowers for those who want to see them."
Henri Matisse

Zadnje dni sem na kavčku, še vedno z robčki. Z leti te začne srečevati pamet in ko se telo oglasi, da rabi počitek, ga poskušaš upoštevat.
Je pa to tudi čas, ko imam malo več časa za razmišljanje o projektih, ki bi jih rada izvedla, če mi bo le čas dopuščal. Ironija!

Tokrat maki. Všeč so mi. In sedejo za različne priložnosti.




Fotke mi sploh niso všeč. Ampak danes mi ne rata naredit boljših. Mislim, da mi ne bi škodila kakšna delavnica fotografiranja. Pa da si končno kupim nov fotoaparat, za katerega polnim "prašička" že nekaj časa. Tudi kakšna boljša svetloba ne bi bila odveč. Čedalje več komentarjev namreč dobivam, da so voščilnice v živo lepše kot na fotkah. Ne me narobe razumet, sem vesela...ampak bi rada, da tudi na fotkah dobro izgledajo.

Ali pa sem samo tečna, ker sem še vedno bolna.

Voščilnico (navkljub vsem "problemom") prijavljam v oktobrsko galerijo Najlepši par. Uporabila sem čudovito borduro in napis iz Jelenčkovega kompleta.

Po čajčku, lekadolčku in eni oddremani kitici, pa bo življenje itak lepše.


18 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

meni je voščilnica krasna, v živo pa itak vse izgledajo bolje :)
pozdravi se!

Cvetoči travnik pravi ...

Ja boga Keti, sedaj je pa že čas, da se pocajtaš:) Datum je blizu!
Kljub temu pa lepo ustvarjaš in tudi fotki sta povsem v redu. Maki so nobl in nova burdura super, prav tako pa je simpatičen napis iz Jelenčkovega kompleta. Sedaj vidim, kaj vse moram še kupiti - groza:)) Skratka, na izdelkih se ne vidi, da si na TI s prehladom:) LP Andreja V.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Če imaš željo za fotografiranje...zakaj pa ne...par ur tečaja, potem pa prašička razbit in nabavit kakšen boljši aparat ..Že res, da je vsak izdelek lepši v živo, važno je, da se izdelek vidi. Ampak roko na srce, tečna zaradi bolezni si pa tudi:-))...zaradi tega ti je tečnoba opravičena.
Voščilnica v tej kombinaciji je pa krasna, še posebno šablona, ki si ji dodala rdečo barvo. Šablona maka je ubijalsko dobra...te raje ne vprašam, kje si jo kupila....
Postelja, daleron in čaj ....naj čim hitreje mine. čao

vilinke pravi ...

Zelo lepa in elegantna voščilnica je nastala in tile maki so res krasni.
LP Vilinke

Keti's Projects pravi ...

ha-ha, zdaj si me nasmejala...sem prec manj tečna ;-)

Keti's Projects pravi ...

hvalaa, sem prec manj tečna ;-)

Zvonka pravi ...

Voščilnica je krasna, itak moja najljubša barva. Bordura pa strašno elegantna.

Valentina B pravi ...

Živjo, Keti!
Tvoje voščilnice so res posebne, saj imajo tako skrbno izbrane detajle in barvne kombinacije, da sem vedno znova navdušena. In tudi pri tej ni nič drugače. Tako elegantna in bogata v močni rdeči barvi. Ravno pravšnja za ta velik jubilej.
In naj te potolažim, tvoje fotografije so vedno čudovite, vsaj v mojih očeh. :)
Saj se vedno znova navdušujem, kako dober zorni kot ujameš in vse te majhne detajle pri svojih izdelkih. ;)
Čim hitrejše okrevanje želim!
Pozdravček, V.

oldpunca pravi ...

Maki so čudoviti, prelepa bordura pa krasno dopolni vse skupaj. Fotografiranje voščilnic je kar zahtevno opravilo, ki ga z robčkom v eni in čajem v drugi roki težko spelješ. :-)) Pazi nase, da boš do žurke zdrava. :-)

Dusi pravi ...

Saj ne vem, če sploh upam napisati, da sem videla voščilnice v živo in da so še lepše kot na slikah.
Ta šablona je res zakon. Nujno si jo moram izposodit, ko zaključiš bolniško, da te ne bom prikrajšala, če boš ravno imela inspiracijo.
Bordure pa dodajo tisto piko na i.
Zmagovalna kombinacija.

Helena pravi ...

Ooo, prehlad se ti še kar vleče?! Upam, da bo kmalu za tabo in ne boš več ... :)
Zelo lepa voščilnica z žarečim in krhkim makom.

moi pravi ...

Najprej ti želim čimprejšnje okrevanje.
Čestitka je čudovita, verjamem, da je v živo še lepša. Včasih pomaga samo malo obdelave fotke, recimo svetlobe. Tako se nič ne sekiraj, tudi fotoaparat bo ;)

Vladuška pravi ...

Očitno bo res najbolje, da pošteno odležiš, da boš nato pripravljena za nove projekte :) Lepo si tole naredila. Ja, fotkanje zahteva kar nekaj časa in zdaj se začenja obdobje, ko je kar težko loviti primerno svetlobo. Pozimi jaz ponavadi fotkam kampanjsko čez vikend, ko sredi dneva ujamem še največ svetlobe. Čez teden prepozno pridem domov, pri luči pa mi je groza fotografirat.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Tale mak sem že občudovala pri tebi! Voščilnice so pa itak vedno še lepše v živo! Ampak saj so tvoje slikice čisto fine, tako da nič ne skrbi!

Janja pravi ...

Krasna je. Lp

Čarovnije z male kmetije pravi ...

živjo, tvoja voščilnica je zelo lepa! Všeč mi je ta čistost, ki jo znaš ujeti in slaba fotka nič ne moti. Bodi dobro in veliko pij, sicer pa pravijo da se nahod zdravi z zdravnikom en teden, brez pa sedem dni, tako da bo treba počivat in počakat, bližnjice ni :)

Ne-Ja pravi ...

Upam, da si se vmes ze pocajtala in sedaj ne "tezis" vec :-P . Telo pac rabi svoj cas in emso pri tem nic ne pomaga, zal... Tale mak v kombinaciji z borduro je svetoven! Ne glede na to, kaksna je slika se vidi da je voscilnica vredna ogleda in vsekakor cudovita!

Hiška iz papirja pravi ...

Tudi tale je čudovita, metulj in bordura se lepo dopolnjujeta, maki so itak zakon, zdaj ti pa povem še to, da so tele tvoje voščilnice "krive", da sem šla kupit še jelenčkov komplet - ker sem se pri tebi totalno navdušila nad temle napisom!! No, tudi jelenčka bosta še kako uporabna, ni za dvomit, hehe ...