sobota, 31. oktober 2015

Novoletne voščilnice 2015/4 - snežinke

"If you asked me for my New Year Resolution, it would be to find out who I am." 
Cyril Cusack


Tale postavitev je sicer precej preprosta ampak mi je končni učinek s pavsom podložene snežinke res všeč, ker malo zamegli vzorčast papir na podlagi. Trik sem se naučila (seveda) pri Tini.

Naredila sem več serij po 3. No, skoraj pri zadnji sem ugotovila, da bi lahko vsaj napis zamenjala. Ampak meni je "srčno in srečno" letos najbolj pri srcu.

še nekaj perlic za piko na i
 




Prijavljam jih:
- v oktobrsko galerijo Najlepši par
* dodatno še na @Keep on Creating November Anything Goes link-up

Čarovniški pozdrav s Kleka!

13 komentarjev:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Kako kaj čarovnice? Se že zbirajo? Ti očitno imaš nekaj tega v krvi, ko pa znaš pričarat take luštne voščilnice :) Paus papir mi je vse bolj všeč, lepo izpade.

Tanja E. pravi ...

Jeee, kako so lepe!! Prve so mi sploh zmagovalne, izbrala si odlično ozadje, zabrisano s pausom, nato pa skupaj z napisom in perlicami, pa snežinko na pausu zaključila vse skupaj. Že vijugice iz pikic so zeloo lepe. In na robovih si tako lepo zaključila. Mi zaupaš lepo prosim, kje vse si zalepila in kako papir iz podlage z vrhnjim pausom, da se tako lepo zlijeta v celoto. Hvala ti in prijazen pozdrav, Tanja.

Keti's Projects pravi ...

Hvalaaa ;-) Meni je tudi ta prvi papir fuul všeč. Ampak sem ga dobila zraven ene revije in sta bila samo 2 lista tako, da je omejena serija. Snežinka je prilepljena samo na sredini, pavs tudi na sredini, da se ne vidi skozi...pa še lepo se snežinka malo "prevzdigne" na robovih, da je tudi malo 3D učinka. Pri pavsu je pravilo manj lepiš bolje izpade. Vsaj meni se zdi, ker lahko hitro rata cela packarija. Lepila za pavs žal nimam ampak se znajdem kar s tekočim lepilom.

Nataša pravi ...

Vse so prekrasne. Je pa tudi meni izjemno všeč prva serija. Papir je tako zelo lep :)

Helena pravi ...

Zaradi pavsa zgledajo snežinko malce ledene, kar mi je zelo všeč. Fajn učinek. Res so vse zelo lepe.

suzARTe pravi ...

Another absolutely gorgeous card, I love the snowflake which really stands out with the two types of papers you have used to make the snowflake. Thanks so much for sharing your card at Anything goes, Just keep on creating :)

vilinke pravi ...

Ti si pa bila zelo pridna in produktivna ;) te voščilnice so mi zelo všeč. Prva serija mi je nekako padla najbolj v oči.
LP Vilinke

Dusi pravi ...

Za tele komaj čakam, da jih vidim v živo. Super so.
Prva serija je pa itak TOP.

Tina Z. pravi ...

kakšne neverjetne serije, paus je nekaj čarobnega.

oldpunca pravi ...

Prav čarobno lepe so. :-) Paus je zakon!

Papirnate radosti pravi ...

Ketiii tele pa vse zmagajo!!! Tako preprosto elegantne so :)

Hali pravi ...

čudovita serija, pavs paše na novoletne...

SaraS pravi ...

Tako preproste, pa tako čudovite. Super!