petek, 16. oktober 2015

Jesensko listje z gobico

"It is only the farmer who faithfully plants seeds in the Spring, who reaps a harvest in the Autumn."
B. C. Forbes


Še eno verzijo vam pokažem, potem pa zaključim z jesenskimi venčki. Ali pa tudi ne ;-) Tale je na natur podlagi.


p.s. Šele na fotki sem opazila nerodno postavitev listov. Kaj čmo? Takle mamo. Verjetno je itak samo mene zmotilo...


Voščilnico prijavljam:
- #145 jesensko listje @ CRAFT-alnica
- oktobrsko galerijo @ Najlepši par (venček, napis in pikapolonica)
- #41 jesensko listje @ ko me inspirira pri Vladki in Tini

Jesenski pozdravček in skrajno lep vikend vam želim.

19 komentarjev:

Dusi pravi ...

Luštna je.
Ne vem kaj bi naj bilo narobe z listi.
Tile venčki so prva liga.
Le še kakega naredi.

moi pravi ...

Sem še 1x pogledala liste, pa nič ne vidim narobe. Lušen venček.

Andreja pravi ...

Super je! Všeč mi je velika gobica v venčku. Lepo si dodala listke :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v jesenskem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tina Z. pravi ...

res obvladaš venčke, vsak je nekaj posebnega, meni se tudi zdijo listki čisto ok.

oldpunca pravi ...

Nimam pojma, kam meriš. Meni se zdi postavitev listov popolna. :-)

Cvetoči travnik pravi ...

Venček, listki in sploh vse je o.k., le ne vem, zakaj nisi našla nobenega jurčka:)))
LP Andreja V.

Helena pravi ...

Nič čudnega ne opazim pri listkih :) Krasen jesenski venček.

Zvonka pravi ...

Tudi ta je super, primerna za ženske in moške. Z listi se pa tudi meni ne zdi nič narobe.

leycika pravi ...

Zelo mi je všeč. Tale gobica pa prav paše v venčku. Lp

Mojca pravi ...

uau super lepa jesenska, pikapolonica super paše zraven. lp

Maja pravi ...

Meni se zdi prav super voščilnica. Listi niso prav nič čudno razporejeno. In tista gobica, prav super paše v venček.

Daša pravi ...

Zelo lepa kartica!!! :)))

SaraS pravi ...

In še en lušten venček... pa ti si prava mojstrica. Ni ti treba še končati, kar še kakšnega naredi.

Vladuška pravi ...

Po moje je res samo tebe zmotlo :) Super si postavila mušnico sredi venčka. Tudi ta je lepa. In ko si enkrat okužen z venčki, jih moraš še kar naprej delat :)))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

V izdelavi venčkov si že pravi mojster. Lepo ti uspevajo. Hvala ker se igraš z nami v Craft-alnici. Srečno. čao

Ne-Ja pravi ...

Gobica je peav luštno in naravno razrila listke, takod a ni nobene čudne postavitve. Prava jesenska idila in tile venčki ti gredo zelo dobro od rok - kar pokaži še kakšnega :).

Hali pravi ...

Prekrasna je!

Hiška iz papirja pravi ...

Čudovit jesenski venček, nikoli nisem pomislila, da gredo mušnice in pikapolonice pravzaprav krasno skupaj - ena rdeča z belimi pikami, druga rdeča s črnimi pikami :) Pri listju ne opazim nobene napake, pa če se še tako trudim!

Goga pravi ...

Čudovit venček, res ti leži tole jesensko ustvarjane. Všeč mi je tudi kako si postavila številko v Tinin napis. Tudi sama naredim tako.
Hvala, da si se nam pridružila v jesenso obarvani Craft-alnici. Lp Lili