četrtek, 1. oktober 2015

Roza pentlja

"As we express our gratitude, we must never forget that the highest appreciation is not to utter words, but to live by them."
John F. Kennedy



Mesec oktober je mesec boja proti raku dojk in s pomočjo CRAFT-alnice  (#144 izziv) bomo ustvarjalke lahko podarile voščilnice združenju EVROPA DONNA.

Jaz tokrat prispevam z izdelavo 3 voščilnic v dobrodelne namene. Verjamem, da jih bodo tudi prejemnice vesele.



Ker sem uporabila tudi novo štampiljko iz Tininega jelenčkovega kompleta, voščilnice prijavljam tudi v oktobrsko galerijo Najlepši par.


Na voščilnici sem uporabila šablone iz spletne trgovine Mavelu (nepogrešljive MFT Blueprints #15 in #20 ter MemoryBox metuljčka), zato prijavljam voščilnico tudi v Marinino galerijo mojstrovin.

Naj zaključim z najlepšimi željami za vse vas, ki me pridno spremljate na blogu in hkrati napovem še en bonbonček v kratkem.

15 komentarjev:

SaraS pravi ...

Sivo roza kombinacija je res super. Vedno dobro izpade.
Tile izrezi metuljčka so mi pa zelo všeč. Kaj je to za ena šablona?

Keti's Projects pravi ...

MemoryBox - mislim, da je Pippi, je zraven še "trup", ki ga pa jaz (ne vem točno zakaj) ful redko uporabim ;-)

Dusi pravi ...

Resnično čudovite. Barvna kombinacija je pa preverjeno super.
Tale prehlad ti očitno koristi ;)

Tina Z. pravi ...

res krasne si naredila, zelo pridna in hitra!
ja, tudi jaz obožujem to šablono memory boxa in tudi ne uporabljam trupa :)

vilinke pravi ...

Zelo dobra postavitev, preprosta a hkrati zelo elegantna in lepa. Skratka super narejeno.
LP Vilinke

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lepo si se znašla s temi roza pentljami. mene je bilo sprva kar malo strah, a je potem kar šlo. Lepe so ti ratale.

oldpunca pravi ...

Barvna kombinacija je res taprava. Lepo si sestavila voščilnice. Tudi oblika pentlje mi je všeč. :-)
Mislim, da do sedaj še nisem pohvalila tvojih zelo lepih misli, ki jih zadnje čase dodajaš svojim objavam. Hvala zanje.

Helena pravi ...

S krasnimi voščilnicami si se priključila oktobrski akciji. Nežne in ženstvene so.

Vladuška pravi ...

Lepo si jih izdelala.

Cvetoči travnik pravi ...

Zelo lepe voščilnice, sivo-roza kombinacija je resnično lepa. Všeč mi je tvoja enostavna postavitev, obogatena z metulji in napisom. Lep pozdrav, Andreja V.

Goga pravi ...

Čudovit so vse tri, rožnato siva kombinacija je res lepa.
Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

Klara pravi ...

Zelo všečne. :)

Andreja pravi ...

Keti, čudovite so in lepo si jih skombinirala :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

SaraS pravi ...

Hvala! Res so lepi. :)
Pa včeraj te je bilo res lepo srečati... upam, da še kdaj. :)

Hiška iz papirja pravi ...

Dobro si se tole spomnila, Keti. Zelo zanimiva postavitev, odlična ideja, ko je treba porabiti ostanke papirja. Celo pentljice si naredila iz papirja :) Barvna kombinacija je tudi meni zelo všeč. Hvala, ker sodeluješ na dobrodelnem izzivu v CRAFT-alnici!