nedelja, 25. oktober 2015

Novoletne voščilnice 2015/3 - snežaki II

"Cheers to a new year and another chance for us to get it right."
Oprah Winfrey


Tole je tretja letošnja novoletna voščilnica. Snežakci Tine Baša za Rayher. Tokrat me je potegnilo v natur tone, vendar je voščilnica (po moje) vseeno prikupno nagajiva.

Navdih za skico sem našla v reviji Cardmaking and papercraft in jo malo prilagodila, da je snežakec dobil tla pod "nogami".



Zaenkrat imata samo dva snežaka tudi roke, na katerih počiva prikupen ptiček. Nisem še sigurna ampak verjetno bom tudi ostale "popravila", da ne bodo osamljeni.
serija z različnimi kapicami
Prijavljam jih v:
- oktobrsko galerijo Najlepši par
- razstavo mojstrovin pri Mavelu (uporabila sem Blueprints #15 in napise).

Upam, da ste se danes naspali in lepo preživeli tole sončno nedeljo.
Lep dan vam želim še naprej in lepe krompirjeve počitnice! Jaz jih bom (letos) preskočila, saj menda v službi ne morejo brez mene :-)

10 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Zelo simpatični snežaki in vse variante so krasne.

Ne-Ja pravi ...

Cudoviti snezaki! Ideja s pticki nej svoh, saj tako snezaku ni dolgas. Ceprav so tudi tisti "sami" prav lustni :-)

Helena pravi ...

Prikupni snežaki in mislim, da so tisti s ptički malo bolj zadovoljni :)

Dusi pravi ...

Mogoče je z rokami in ptičkom res malo bolj prikupen in otroško nagajiv.
Sicer so pa super.
In lepo embosirano ozadje vidim... ;)

SaraS pravi ...

Ooooooo, koliko snežakov ti že dela družbo! Pridna. :)
Sta pa meni tista dva z rokami in ptičkom za spoznanje bolj všeč, čeprav so tudi tisti brez rok prav simpatični. :)

Hali pravi ...

iii lumpeki, kako so krasni...

Cvetoči travnik pravi ...

Ooo že celo četico jih imaš, je pa kar nekaj snega že zapadlo v tvojem koncu:).Luštni so vsi po vrsti s ptički ali brez. LP Andreja V.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni snežački
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Zelo simpatične so tile snežaki in prav tako tiste dojenčkaste iz prejšnje objave.

Janja pravi ...

Kako lep kupček snežakov. Lp