sobota, 24. oktober 2015

Baby cute

"In a gentle way, you can shake the world."
Mahatma Gandhi


Da ne bo sama jesen na mojem blogu. Pa da ne prikličem prekmalu snega z zimskimi motivi. Tokrat nekaj nežnega, otroško prikupnega.

Voščilnice ob rojstvu. Enostavna postavitev. Medvedek in zajček kot osrednji motiv. Kaj več kot napis in pentljice po moje ne potrebujejo. Različne barvne kombinacije in sem pripravljena na fantke in punčke.





















Prijavljam jih v oktobrsko galerijo Najlepši par (uporabila sem pentlje in napise).

Sončen pozdravček.

6 komentarjev:

Nataša pravi ...

Enostavne lepe :)

Tina Z. pravi ...

same srčkane.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti sta
lp Tamara

Cvetoči travnik pravi ...

Simpatične in povsem dovolj opremljene:) LP Andreja V.

Mojca pravi ...

luštne so ;) lp

Ne-Ja pravi ...

Cart 100 na uro :-) !