nedelja, 7. marec 2021

{UnstampaBelles} Lockdown Scrapbook page (marec 2020)

                               Na UnstampaBelles imamo nov izziv, tokrat je tema kar aktualna, karantenska.

#109: Lockdown TWIST: Scrap It!

Vabljeni, da se nam pridružite TUKAJ. In ne pozabite, brez štampiljk.

Na blogu sodelujejo punce iz različnih koncev sveta, vsaka po svoje ampak vse v lockdownu v nekem trenutku. 

Jaz sem uporabila fotografije lanskega marca, ki ga bomo težko pozabili. Ko smo še imeli občutek, da bo tole trajalo kak mesec ali dva.


Za ozadje sem uporabila zelen papir s pikicami.
Na prvi fotografiji sem zadekana na kavču (v času karantene sem "odkrila" Netflix, ker sicer res malo gledam TV), druga pa je z enega od vsakodnevnih sprehodov po bližnjem gozdu (v času karantene sem odkrila veliko novi gozdnih poti in jih bom tudi še naprej odkrivala...paše mi mir, da se glava oddahne od vseh informacij s katerimi jo bombandiram/jo vsakodnevno in energija, s katero se napolnim na sprehodih). 


V času karantene sem ponovno odkrila tudi ljubezen do lončnic in doma ustvarila mini džunglo. Tale zelenčica se zadnje času pojavlja tudi na fotografijah voščinic.


Izzivi:
Lasting Memories: LM #537 - All About Sketches - Sketch #1 - 2 Photo Sketch

Vabljeni, da se nam pridružite.

Jaz sem ustvarjala s Sizzix šablonami (ločnice, 3D trak, tag, številke in črke).

Pa skrajno lepo  nedeljo vam želim. Jaz sem vstala ob 7ih in šla s prijateljico odkrivati nove poti. Družbo nama je delala sosedova psička. Ob 10ih sem bila že izpod tuša, pojedla zajtrk, malo pospravila in polna inspiracije nato v 2urah naredila tole stran.

Res krasna sončna nedelja. Za izkoristiti.


3 komentarji:

Susan Hogan pravi ...

What a wonderful page Keti. Love the story and the memories are there forever now. Your walks sound delicious. kkkkk That is Bingo sending his regards. He just jumped up onto my keyboard! Thanks for tackling this challenge and for doing it so well.

Sandy Ross pravi ...

Fabulous take on the sketch. It’s wonderful that you are documenting your lockdown experience! Thanks for playing along with Lasting Memories!

Lori pravi ...

Beautiful layout and such a fun take on the sketch! I am so happy that you joined us at Lasting Memories! -Lori DT