nedelja, 25. november 2012

Mavelu Blog Hop

Ob božiču se pri voščilnicah težko izognemo klasičnim barvam. Ta vikend se je ustvarjalo v rdeči.

Uporabila sem čudovite vzorčaste papirje iz spletne trgovine Mavelu.com.

ena s srčkanim motivom od Sassy Cheryl's

ena s napisom iz Vladkinega letošnjega Božičnega seta štampiljk
Več slik najdete na FB strani Keti's Projects tukaj.

Drugo s slovenskim napisom prijavljam na:

- Mavelu Blog Hop - tradicionalne božične barve @ Ustvarjalnica Jaal
- Mavelu Blog Hop - preprosta voščilnica (CAS) @ Kreativne iskrice
- Mavelu Blog Hop - uporabite nekaj iz trgovine Mavelu @ Papiart
- Christmas @ Hiding in my Craftroom



In seveda za želim predvsem prvo pokazati na Show me #101 @ Sassy Cheryl's Show me Thursday

 Hvala za obisk in lepo nedeljo vam želim. Mene danes greje sonček :-)

7 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lušna voščilnica, lepo nedeljo-pozdrav Tamara

Simko pravi ...

Zelo so mi všeč tile vzorčasti papirji... :). Prav zanimivo se mi zdi, kako si se poigrala s postavitvijo teh papirčkov. Na drugi pa si uporabila papir v stilu washi tapes, kar mi je še posebej všeč, saj si se lahko poigrala s širino trakov, štampiljka pa je le še pikica na i... :). Zelo lepo! Hvala, ker sodeluješ na prvem slovenskem blog hop izzivu in veliko sreče pri žrebanju... :)). Lp

Janja pravi ...

Lep papir, motiv in zanimiva postavitev na obeh. Zelo luštni voščilnici. Lp

Shirley pravi ...

Keti, I love these traditional colors. It's a beautiful card inside and out.

Klara pravi ...

Obe sta lepi...všeč mi je igra vzorcev in oblik, ki si jo naredila s papirjem. :)

Sassy Cheryl pravi ...

What a BEAUTIFUL Christmas card. Love, love, love the traditional red and green! Beautiful!
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Tina pravi ...

Zelo sta lepi. Krasno si uporabila vzorčne papirje, meni to vedno povzroča preglavice. Hvala, ker si se nam pridružila!