nedelja, 18. november 2012

Sivo-roza za novo leto

Roza je moja (skoraj) najljubša barva. V kombinaciji s sivo, je nastala tale mini serija novoletnih voščilnic za #69 izziv na CRAFT-alnici (sivo-roza barvni izziv).

vse na enak koncept, pa vendarle vsaka malo drugačna

PRVA : roza list embossiran in razrezan na trakove, na sivi podlagi, okraski na smrečici odtisnjeni v roza, pobarvani z roza flomastrom z bleščicami, sivo/srebrne zvezdice

DRUGA: roza list embossiran, malo razcufan, na sivi podlagi, smrečica okrašena z žigosanimi okraski in sivo/srebrnim trakcem in zvezdico na vrhu

TRETJA: siv papir embossiran, na roza podlagi, malo razcufan, šmrečica okrašena z žigosanimi okraski, pobarvanimi srebrno in roza, z roza zvezdicami

Katera pa je vam najljubša???


Prijavljam še na naslednje izzive:
- #1 All About Christmas @ Paper Creator's Crafts
- #85 Inspire Me Fridays
- #39 Color Me Inspired @ Craft US Crazy

Hvala za obisk. Lep preostanek nedelje vam želim!


11 komentarjev:

Nella pravi ...

Vse tri lepe, meni osebno top pa je tretja :)

Kristina pravi ...

Ful lepe. preproste in lepe voščilnice.

Janja pravi ...

Te voščilnice sem ujela še povsem sveže :).
Všeč so mi smrečice z zvezdicami na embosiranih podlagah. Res lepo izpade ta barvna kombinacija na prazničnih voščilnicah. Lp

Debbie pravi ...

Thanks for joining is at Paper Creator's Crafts.
Hugs
Debbie

Marina pravi ...

Vse tri so zelo simpatične, še najbolj pa mi v uč pade prva z raztezano embosirano podlago=)

Pozdravček,

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepe voščilnice.
Lp Tamara

Colette pravi ...

Lovely set of cards, thanks for playing along at Paper Creator, good luck, Colette xx

Andreja pravi ...

Zelo so fletne v tej sivo-roza barvi :-)) Všeč!

petra pravi ...

Enostavno preproste, krasne;)

Simko pravi ...

Prav lepe so v tej barvni kombinaciji... :).

BojaMoja pravi ...

Lepe čestitke si ustvarila, ravno prav sive na obilo roza ♥♥♥