nedelja, 18. november 2012

Show me #100

Prejšnji teden sem dobila nagradico na Show me #99 izzivu na Sassy Cheryl's Show me Thursday blogu. Če še ne poznate - si obvezno poglejte, ker ima super kjut motive.

Jaz sem se ta teden lotila barvanja Sassy Sally Christmas package overload, ni mi pa še uspelo iz tega sestavit voščilnic.

Tukajle je mali sneak peek v motive. Pobarvano je z navadnimi barvicami in flomastri z bleščicami. Ne smem pozabit pisat Božičku, da mi prinese Watercolor barvice in vodne čopiče.

Še dobro, da so tudi slike bolj slabe (beri: večerne, brez prave svetlobe), da se ne vidi, da je res amatersko pobarvano ;-)) Motiv je pa super kjut. Bom še vadila, obljubim!


p.s. lasje bodo še pobarvani - sem očitno spregledala ?!?!?



Pa še nekaj resnično disečega in okusnega - tudi ne izgleda slabo - muffini s koščki čokolade, ravnokar iz pečice, še topli. Njami.



Nekje na FB sem danes zasledila citat: "Life is uncertain, eat dessert first." Zato si privoščimo nekaj "sladkega" vsak dan!!!



3 komentarji:

Turtle In The Sand pravi ...

Those muffins look really yummy! I hope Santa brings your brushes and water colors for Christmas. Just be a very good girl until then. :)

Sassy Cheryl pravi ...

SImply precious and I do hope Santa brings you some unexpected goodies! And those muffins. . ..well, my mouth is watering. YUM! YUM!
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.

Shirley pravi ...

The colored images look wonderful, and sure hope Santa gets your Wish list. I have to say, I really could use one of those chocolate chip muffins about right now.