sreda, 13. december 2017

MŠPU - 3. domača naloga (darilna embalaža)

“It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.” 
― Antoine de Saint-Exupéry, The Little Prince


Tako, še ena domača naloga je oddana. In sicer ti prikupni in tako enostavno izdelani trikotni paketki za drobne pozornosti. S takšnimi je okrog skakal že Miklavž ampak so se izmuznili fotkanju. Tile pa so pripravljeni za Božička.


Dodala sem napis zate in mini darilce. V notranjosti pa seveda sladko presenečenje.

Jaz sem domačo nalogo še nadgradila in pripravila še malo večje darilne škatlice/vrečkice. Piflarka, kaj čem. Pa da se malo oddolžim, ker res pozno oddajam domačo nalogo.



Tukaj sem za okrasitev uporabila snežinko, na katero sem odtisnila "za: / od:". Res sem navdušena nad to šablono, čeprav sem malo kolebala ali jo sploh vzamem. Ampak Black Friday na Sizzix UK me je premamil. Res sem dobila ful luštne stvari za res dobro ceno.

Izzivi:
Mala šola prazničnega ustvarjanja: Mali paketek za drobne pozornosti
Najlepši par: galerija meseca decembra
Use Your Stuff: #292 Christmas is Coming
Die Cutting Divas: #347 Make a Box
Creative Craft Cottage: #101 Christmas is Cominig
Fairy Tale CHallenge: #182, Schokolade / Chocolate

Hvala za obisk.


Za večje darilne škatlice sem uporabila SizzixLifestyle šablono:




7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Si pa res piflarka :))) Ampak oboje mi je zelo všeč.

SweetScraps pravi ...

Nice to see something other than a card for our Christmas is Coming challenge. These are great! Thanks for sharing at Use Your Stuff!

moi pravi ...

Tile trikotni paketki so tako cart, samo večji nič kaj ne zaostajajo v ljubkosti.

oldpunca pravi ...

Tale izjava o piflarki je na mestu. :-) Mini darilca so zelo lepa in super okrašena. Ideja za ponucati. :-) Nadgradnja pa je za "dol past". :-)

Papirnate radosti pravi ...

Ti si res ena piflarka veš!!! krasna darilca in embalaža <3 <3 <3

Papirnate radosti pravi ...

OOO piflarka si prav zares!!! fajn si vse naloge obdelala <3

Ne-Ja pravi ...

No lej, če so vse naloge tako dovršeno opravljene, ne piflarska prav nič slaba - važen ej odziv tovarišice in še bolj prejemnikov. Čudovita darilca in vrečkice :)