ponedeljek, 18. december 2017

Voščilo in novoletni bonbonček

S to voščilnico vam želim, da v letu 2018 sanjate o dobrih stvareh, malih in velikih. 

Lepe praznike in ustvarjalno 2018.

Ja, saj vem, zadnje minute za oddajo domače naloge v MŠPU (tale je moja 7. in hkrati zadnja) ampak saj domače naloge so v bistvu za nas, da se kaj novega naučimo in ne za učiteljico ;-).

No, jaz sem naredila "vesoljsko" ozadje po Vladkinih navodilih in ga zaprla v snežno kroglo, dodala zlat napis in pokrajino, vse skupaj pa prilepila na okroglo osnovo, ki sem jo malo obrezala na spodnjem delu, da sem dobila eno veliko snežno kroglo.

Najprej serija, kjer sem kombinirala Tinino pokrajino in Tim Holtzovo Snow Globe.




Na teh dveh so samo Sizzix šablone.


Pa še ena gasilska ;-) Rdeče strehe res popestrijo zimsko idilo in zlat napis tudi. Pri ustvarjanju neba pa sem kljub packariji, zelo uživala.


Izzivi:
Mala šola prazničnega ustvarjanja: galaksija
Craft-alnica: zimska voščilnica

Da pa vas malo spodbudim k ustvarjalnosti, pa sem se odločila, da podarim en novoletni bonbonček in sicer kaj drugega kot Sizzix šablono, tokrat je to torta - Floral Cake


Tako kot za uresničitev sanj, bo tudi za bonbonček treba nekaj narediti.

Od vas pričakujem CAS (clean and simple) voščilnico, Anything Goes. Da ne bo preveč enostavno, lahko uporabite samo Sizzix šablone (vsaj eno) in prosim, napišite tudi katero. Lahko pa seveda dodate štampiljke (katerekoli znamke), sodelujete lahko večkrat in kombinirate z drugimi izzivi.

Izbrala bom TOP 3, med njimi pa izžrebala dobitnico nagrade. 

Čas imate do 1. januarja. Prijavite se z linkom spodaj.

Hvala za obisk in lepe praznike vam želim. Ta teden tudi pošljem v svet novoletne voščilnice. Če koga pozabim, naj mi ne zameri in upam, da se vsaj s to objavo malo odkupim. Dobre želje veljajo v vsakem primeru.

DOPOLNITEV:
Ker je praznični čas, ki ga je potrebno preživeti v krogu domačih, nam dragih ljudi, sem se odločila, da podaljšam rok za sodelovanje na izzivu. Čas imate do 14. januarja 2018.



Jaz sem za voščilnico uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:




18 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Pridna, dobro si naredila domačo nalogo. Všeč so mi tvoje steklene krogle.
Tvoja vzpodbuda k ustvarjanju je res mikavna :))

Tina Z. pravi ...

ja vauu, kakšne snežene krogle - jaz jih zbiram, prave in takšne na voščilnicah tudi, da te malo pohecam ... res, paša za oči.
aha, a tudi ti imaš izziv, pravi profi - upam, da mi uspe, CAS obožujem, zadnji čas, da malo po škatli s sizzixom pogledam ...

Vladuška pravi ...

Te pokrajine me vedno znova navdušijo in ozadja si krasno izdelala. Zelo lepe so.

Helena pravi ...

Čudovite voščilnice - snežne krogle. Rdeče strehe pa jih res poživijo.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

O Katka...a to pomeni da bo pred tabo mir do 1.januarja???? Kroglasta pravljica je fantastična in z veseljem se ti pridružujem....bom vsaj Sizzix škatli mal preluftala.

helena pravi ...

Vauuu, kako lepo. Čudovita pokrajina ujeta v snežno kroglo.

oldpunca pravi ...

Krasne zimske pokrajine s čudovitim nebom si zaprla v stekleno kroglo. :-)
Super za izziv. Se pridružim. :-)

Marija pravi ...

Krasne zimske krogle. Za izziv pa...hm, mamljivo.

moi pravi ...

Steklene krogle so tako mistične. Lepo si jih naredila.

Ne-Ja pravi ...

Čudovite snežne krogle si ustvarila :). Izzivu se bom pa ognila, ker jaz in šablonice ne pašejo vkup ;). Lepe praznike tudi tebi in tvojim!

Andreja pravi ...

ooo Keti, lepa gesta in bravo za "Sizzix" izziv ter bonbonček :-))
Krasne snežne krogle si naredila in jih lepo sestavila.

Andreja pravi ...

In vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Papirnate radosti pravi ...

OOOOO kakšne čudovite snežne krogle so nastale. Lepe praznike tebi in tvojim, ter hvala za brco da ustvarim prvič nekaj CAS ,<3

Goga pravi ...

Čudovite snežene krogle. Tale šablona mi je fantastična. Bo spet treba zapravljat.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.Lp Lili

Cvetoči travnik pravi ...

Kakšna super ozadja in seveda posledično tudi same super voščilnice. Jaz sem se jih lotila, z njimi nisem bila zadovoljna in so romala v koš:). Za kazen pa, ker sem bila hudo malo na blogih, zgrešila sodelovanje na tvojem blogu - sedaj pa imam, ker nisem šla v žreb. Po moje se bom žrla celo leto:). Pošiljam ti lep, že novoletni pozdravček, je tak povsem svež:), Andreja

Valentina B pravi ...

Tako, draga Keti. Sprehodila sem se med vsemi prazničnimi objavami, ki sem jih zamudila v norem decembru. In moram reči, da sem navdušena, kaj vse je nastalo pod tvojimi prsti. Ampak te čarobne snežene krogle z zimsko pokrajino pa so fantastične! Zlat napis je prav čaroben. :) Dober in zelo mamljiv izziv si nam pripravila in sladko nagrado. :D Vse dobro v novem letu, naj bo ustvarjalno, zabavno, plesoče in srečno! :)

Marjeta pravi ...

Kresne snežne krogle z zimsko pokrajino. Hvala za izziv.

*Urška* pravi ...

Draga Keti, naj se ti najprej zahvalim za ta izziv.
Tvoje snežne krogle so naravnost pravljične.Meni zelooo všečne.
Pozdravček, Urška