ponedeljek, 11. december 2017

{Sizzix predstavitev} Birds and Stars za moške

“If you want to conquer the anxiety of life, live in the moment, live in the breath.” 
― Amit Ray, Om Chanting and Meditation


To je moja mantra zadnjih nekaj dni. Zunaj sneg, ni mi treba nikamor, sem na toplem (ko nismo brez elektrike) in mami mi prijazno vsak dan skuha kosilo. Uživam v trenutkih, z domačimi, z dragim, predvsem pa sama s seboj, v ustvarjanju.

Uživam, ker nisem omejena pri barvah ali tematiki. Ustvarjam, kar mi pade v roke in kar me pritegne.

Ko sem pospravljala (no malo premetavala) ustvarjalno sobo, sem našla tudi škatle nedokončanih voščilnic, ozadij za voščilnice in osnove. Pa sem rekla, da se jih lotim po trenutni inspiraciji in jih pošljem v svet. Da razveselijo še koga in ne ležijo utesnjene v škatli. Te objave lahko spremljate na Instagramu. Še iščem idejo, kako bi poimenovala te objave, ker "unfinished cards" nekako ni najboljše. Predlogi dobrodošli ;-)

No, pa da ne zaidem preveč. Uživam tudi v preizkušanju novih šablon. Še par šablon mi je ostalo za predstavit iz Sizzixlifestyle paketov presenečenja.

Tokrat sem delala moške voščilnice. Preproste ali pa tudi ne. In bo fino za zalogo, ker mi moških voščilnic vedno primanjkuje.

Najprej zvezdice, v modri. Malo bolj živahno, za 40-letnika.



Potem pa še ptički, v rjavi, z malo sijaja. Malo bolj umirjena varianta, za 60-letnika.

Po skici Freshly Made Sketches #316.



Hvala za obisk. Zdaj pa držite pesti, da pričakam poštarja a teden.

In da ne pozabim, znani so dobitniki nagrad Christmas Competition SizzixLifestyle - preverite, če ste zraven TUKAJ. Jaz nisem tako, da imate vi več možnosti ;-).



Za voščilnici sem uporabila naslednje Sizzixlifestyle pripomočke:








4 komentarji:

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca, naj se tvoje uživanje in druženje z domačimi nadaljuje, seveda pa ni potrebe, da ti primankuje elektrike. Uživaj v ustvarjanju z novimi šablonami (moške so vedno delikatne in pa dobrodošle, če je kakšna na zalogo). "Stare" pa le spravi v promet, naj se na njih ne nabere preveč prahu. Tudi jaz sem v zadnjih dneh, ker se mi je mudilo, uporabila nekaj že na pol pripravljenih - prav odrešujoče:). Pošiljam ti pozdrav, brez kakšnih bacilov, saj jih je dež dodobra spral:). Andreja

Marija pravi ...

Obe sta izredno lepi. Mogoče mi je malenkost bolj všeč druga, zaradi umirjenih barv.

Narelle Farrugia pravi ...

This is such a wonderful card with lovely neutrals and sweet doves. Thanks for joining us at FMS this week!

Valentina B pravi ...

Oko se mi je ustavilo na tej zvezdnato modri moški voščilnici. Super ti gre to dokončevanje voščilnic, ki čakajo na pravo priložnost. Obe sta mi všeč, vsaka po svoje. In tako kot si rekla, prva živahna za malo mlajšega in druga bolj umirjena za malo zrelejšega. Popolni sta obe!