sreda, 7. marec 2018

{CRAFT-alnica} 206.izziv Eko-kraft osnova

“A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.” 
― George Bernard Shaw

V marcu je tudi mene doletela čast sodelovati pri CRAFT-alnici kot gostja. Matr sem važna!


Po začetnem navdušenju, pa se je začela trema, ker se je pa treba res potruditi, da bo nekaj lepega, v mojem stilu. Seveda sem morala uporabiti Sizzix šablone.

Ker sem v morala ravno izdelati voščilnico za bivšo sodelavko, se mi je zdela dobra priložnost, da zadevo združim in naredim voščilnico, ki jo dejansko potrebujem.

Nastala je tresočka.

Želela sem ustvariti stekleno bučko za mini cvetlični aranžma, zato sem šablono snežne krogle malo obrnila. Perlice sem delno nalepila, da sem lahko kam položila mini cvetlične lončke, preostali del pa skupaj z mini cvetki poskakuje po posodi.

Osebno noto sem dodala z bannerjem z imenom in številko 30.


Malo sem se hecala z novim telefonom (žal ne znam obrniti posnetka) in posnela tudi tresoči video.

Vabljene, da se nam pridružite na 80. izzivu. Pa obvezno pokukajte k ostalim puncam, kako so one pristopile k izzivu.

Zdaj pa vas gotovo zanima, katere Sizzix LifeStyle šablone sem uporabila. Zdaj imam že kar lepo zbirko in se res lahko igram z njimi. Nešteto možnosti.




Hvala za obisk. Pomladni pozdrav!!!

12 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čestitke za gostjo v Craft-alnici! Z zelo lepim izdelkom si se predstavila. Všeč mi je obrnjena steklena krogla. :-)

Goga pravi ...

Perfektno opravljena naloga, trema je čisto odveč. Ti namreč obvladaš situacijo.Zelo lepo si se poigrala z Sizzix - ovimi šablonami in za sodelavko naredila lepo tresočko.
Hvala, da si se nam pridružila V Craft-alnici, lepo je sodelovat z takimi fajn puncami.
Lp LILI

Klara pravi ...

Krasen mini vrtiček je nastal, pa zastavice z imenom, luštno! In čestitke za gostovanje:)!

Marija pravi ...

Tudi od mene iskrene čestitke za gostjo. Lahko si šteješ v čast in si opravičeno ponosna. Izziv ti je zelo lepo uspel in meni deluje kot bi v stekleno kroglo luštno ujela kaktuse. Zelo lepo si vse skupaj okrasila z bannerjem in številko. Super.

Ne-Ja pravi ...

Najprej čestitke za DT :). Voščilnica je svetovna že sama po sebi, ma ko si jo na redila še kot tresočko, pa si dodala piko na i :)

Andreja pravi ...

ooo Keti, kako lepo voščilnico si naredila in zelo všeč mi je kako krasno si uporabila vse Sizzixove izreze :-)) Vesela sem, da si naša tokratna gostja!

moi pravi ...

Super si se znašla in tako je nastal prav luškan vrtiček v stekleni krogli.

Anonimni pravi ...

Hello, I enjoy reading through your post.
I wanted to write a little comment to support you.

AndrejaM pravi ...

Lepo tresočko si ustvarila. všeč mi je, da si del perlic prilepila, del pa jih poskakuje!

AndrejaM pravi ...

Super tresočka z vrtičkom! Trema pa je res čisto odveč!

Moje drobtinice23 pravi ...

Čestitke za gostjo v Craft-alnici! Neverjetno koliko šablon si združila za to čudovito voščilnico.Tudi meni je všeč, da si nekaj perlic prilepila.

Vladuška pravi ...

Lepa :)