sreda, 21. marec 2018

{CRAFT-alnica} #207 Samo izrezki, brez štampiljk

“A day without sunshine is like, you know, night.” 
― Steve Martin

Tokratni 207. izziv pri CRAFT-alnici zame ni bil posebno težak, ker itak obožujem ustvarjanje s šablonami. Večkrat sicer dodam kak odtisnjen napis ampak tudi to ni nujno, ker imam nekaj krasnih napisov in kar nekaj abeced, s katerimi lahko sestavim napise po želji. Tudi trema je že malo popustila, če bi bila pa še en mesec gostja, bi pa morda celo povsem izginila. 

Ven sem potegnila orhideje in jih postavila na dolgo steblo z listi iz Sizzix seta Garden Florals in lonček iz seta Spring Time. Uporabila sem tudi krasen dizajnerski papir (akvarelni učinek) in folijo rose gold, oboje iz marčevskega Card Kita od Pink and Paper. Mini napis in barvanje cvetov z novo oxide blazinico Tattered Rose, ki je krasne barve.

Kako se vam zdi?



S tem projektom zaključujem gostovanje pri CRAFT-alnici za mesec marec. Res je bilo zabavno.


Voščilnico pa prijavljam še:
- v galerijo Najlepšega para (uporabila sem pravokotnike, orhideje in mini voščila)
Craftaholics R Us: #12 Anything Goes

Vabljene k sodelovanju. Malo sem sicer v zamudi s komentiranjem ampak bom vse obiskala najkasneje čez vikend in se prav veselim, da vidim, kaj ste ustvarile.

Lep preostanek tedna vam želim, jaz pa zdaj že resno maham pomladi. Kje si? Snega imam za nekaj časa dovolj!!!


13 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, zelo je lepa in svetleča folija da prav eleganten izgled...

moi pravi ...

O, na krasno ozadje si postavila te orhideje. Pa hvala, da ne jamraš glede izziva, ker se tudi meni ni zdel tako težak, ko pa imamo toliko različnih šablon s slovenskimi napisi, pa tudi brez se da, kot si po(/do)kazala ;)

Hali pravi ...

Perfektna, navdušena nad barvami - tale zelena in roza pašeta...

Marija pravi ...

Krasna orhideja. Zelo mi je všeč tudi ozadje, ter krasna lončnica v katero si postavila orhidejo.

Ne-Ja pravi ...

Zanimiv izziv, ki pa ga bom verjetno morala preskočiti. Vsekaor pa si naredila super voščilnico :).

Janis Lewis pravi ...

Beautiful card. Thanks for joining us at Craftaholics R Us.

SaraS pravi ...

Čudovita je! Č.U.D.O.V.I.T.A.

Helena pravi ...

Enkratna in sveža barvna kombinacija. Pa še malo svetlečega za bolj prefinjen videz. Krasna je!

oldpunca pravi ...

Meni je tvoja orhideja zelo, zelo všeč. Na krasno ozadje in v zelo lep okvir si jo postavila. :-)

Andreja pravi ...

Keti, krasno voščilnico z izrezi si naredila in jo lepo sestavila skupaj :-))
Hvala, ker si bila naša gostja CRAFT-alnice!

Moje drobtinice23 pravi ...

Ozadje, ki si ga naredila je FANTASTIČNO!
Dobro si sestavila voščilnico.

Billie A pravi ...

Beautiful card. Love the flowers and the awesome colors. This card is stunning. Thanks for sharing over at Craftaholics R Us.

Billie A
Craftaholic R US
Pause Dream Enjoy
The Merry Christmas Challenge
Catch The Bug
Inspiration Destination
Creative With Stamps
Aud Sentiments
Sunny Day Crafting
Always Happy Birthday

Tina pravi ...

Oh, ta krasni sijaj....:-))) Srakasto navdušena sem!!!