ponedeljek, 19. marec 2018

{Sizzix Lifestyle} Spring Animals

“The only way out of the labyrinth of suffering is to forgive.” 
― John Green, Looking for Alaska

Če kaj spremljate Sizzix Lifestyle spletno stran, ste videle, da prihaja nova kolekcija - se že veselim. Jaz pa imam za vas še dve predstavitvi.

Približuje se velika noč inzajček in piščanček sta kar klicala po voščilnici s to tematiko. Sama sicer redko pošiljam velikonočne voščilnice, ampak včasih pa vseeno dobim kakšno takšno naročilo tako, da je dobro biti pripravljen.

Za ozadje sem uporabila barvast karton, nežnejših barv, ki sem ga poštempljala z napisom Najlepši par, z blazinico ujemajoče barve. Uporabila sem večinoma drug odtis, razen za osrednji motiv, ki je bolj povdarjen.

Zajček in pišče sta iz valovite lepenke, ki se res lepo odreže z Bigz šablonami.



Zaradi uporabljenih štampiljk, velikonočni parkček prijavljam še v galerijo Najlepšega para.

Hvala za obisk. Naslednji ponedeljek pa pokažem še mojo idejo za uporabo šablone laboda.

Še vedno polna vtisov iz sobotnega obiska Kreativnega tedna v Mariboru (ustvarjala sem Dream Catcher v mixedmedia tehniki z Jano in barvala motive z alkoholnimi markerji z Jane's Doodles ter se  med in po tem družila s krasnimi ustvarjalnimi puncami), zdaj počasi odštevam do obiska Pirana za vikend.

p.s. Upam, da mi kljub vsemu uspe spisati tudi kakšno novo objavo ;-)

**********************

Ustvarjala sem z naslednjimi Sizzix Lifestyle pripomočki:





4 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepe, sploh mi je všeč, kako si uporabila valovito lepenko
lp Tamara

Goga pravi ...

Simpatične Velikonočne voščilnice si naredila. Zajček in piščanček iz valovite lepenke sta res fajn izpadla.
Hvala, da si se odzvala povabilu v Craft-alnico. LP Lili

Ne-Ja pravi ...

Tale kombinacija valovitke in pisanega ozadje je TOP. tudi zajček in piščanček sta simpatična 100 na uro :)

Andreja pravi ...

Krasne velikonočne voščilnice in prav lepo si uporabila velike Sizzixove šablone :-))