nedelja, 25. november 2018

Božične zvezde v belo rdeči kombinaciji

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” 
― Mark Twain

Še vedno sem v božičnem ustvarjanju. Sicer zadnje čase malo "bluzim" in nimam vedno volje za ustvarjanje. Se pa trudim porabiti čas za počitek in sprostitev ter se malo ustaviti ob vsem hitenju.



Hvala Polona za pomoč. Tale enostavna postavitev se mi je takoj postavila v glavi, ko sem prijela šablono.

Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca novembra (uporabila sem napis)
Fussion: Christmas Chair (I used white and red picture inspiration and basic layour of the sketch)
Hvala za obisk. Čez vikend sem se igrala (spet) s snežinkami. Vam jih pokažem v naslednjem tednu.

****************
Uporabila sem Sizzix Lifestyle šablone:




5 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čudovito se tale bogata rdeča poda belini osnove. Všečkam tvojo božično zvezdo :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne so Keti, in dobri nohti
lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Če pa jaz ne bi pohvalila te božične zvezde, bi se pa res svet sesul skup.....prelepa kombinacija!!!!!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Če pa jaz ne bi pohvalila te božične zvezde, bi se svet res sesul. Krasna, preprosta kombinacija....

Jeanne J. pravi ...

This is so pretty! I love how you used the die cut pieces to add the flower by the sentiment!