sreda, 21. november 2018

Zimska pokrajina

“The future depends on what you do today.” 
― Mahatma Gandhi

Tale serija je inspirirana z voščilnico Peta Hughsa Peace on Earth. Malo sem je predrugačila ampak osnovna ideja je pa še vidna.

Kako se vam zdi moja izvedba? Če je že zunaj sneg, pa naj bo še na voščilnici - dodala sem ga z Altenew štampiljko, na ozadje, z belo blazinico, da ni preveč izstopajoč.




Izzivi:
Allsorts challenge blog: CAS Christmas

Hvala za obisk. 

Vabljeni k ogledu Christmas Hacks TUKAJ.


Za voščilnico uporabila Sizzix Lifestyle šablono:


10 komentarjev:

moi pravi ...

Krasna zimska pokrajina.

Kathleen pravi ...

Love those papers and a really lovely scene, great card. Thank you for joining our 'CAS Christmas' challenge at Allosrts.

Kath x

Tina Z. pravi ...

res krasne so tele zimske scene.
hvala, da si z nami pri Scrapping4fun Challenges, kjer sem gostja.

*Urška* pravi ...

Krasna voščilnica.Bela barva ji da pridih svečanosti.

oldpunca pravi ...

Tvoja izvedba mi je bolj všeč. :-) Všeč mi je pisana osnova in motiv v belem.

Priya pravi ...

A very pretty card.
Thank you for playing with us at Scrapping4fun challenges.
Priya DT

Scrapping4funChallenges pravi ...

Lovely card
thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Ne-Ja pravi ...

Čudovita serija. Všeč mi je pisano ozadje in bleina osrednjega motiva :)

Inkyfingers pravi ...

What a pretty set of cards and I love the spotty background.
Thank you for sharing with us at ABC Christmas Challenges and I hope you will join us again soon.

Dorte pravi ...

Fabulous Christmas card! Love the way you have used this TH die. Thanks so much for playing in our 'W and X' challenge at ABC Christmas Challenge. Good Luck and please come back again soon!
Dorte x