nedelja, 18. november 2018

{Pile it on} #148 Pobarvan odtis

Čas je za dodatno temo na 148. izzivu na Pile it On


Tema je Pets and/or Favorite Way to Color (slovensko: hišni ljubljenčki in/ali najljubši način barvanja odtiskov).

Vabljeni k sodelovanju. Čas imate do 1. decembra. 
Sponzor nagrade je  Dr. Digi's House of Stamps (nagrada pa 2 digi motiva po izbiri)

Tiste, ki poznate moje ustvarjanje veste, da večino ustvarjam z izrezki. Uživam tudi v barvanju ampak še vadim in nisem prav suverena v tej tehniki.

Kadar se pa lotim, najraje uporabim ZIG Clean markerje, na vodni osnovi. Me zanima tudi barvanje z alkoholnimi markerji ampak sem si obljubila, da ne grem v nabavo, dokler ne naštudiram ZIGov. Včasi se vseeno poigram s Sizzix novimi alkoholnimi markerji (vendar so na voljo le v omejeni barvni shrmi).

Polona mi je prijazno posodila štampiljke prikupnega jelenčka, ki sem ga postavila na ozadje izdelano s tehniko blendanja Distress Oxide.

Izgleda preprosta ampak mi je prav pri srcu. Uživala sem pri barvanju in packanju z oxide blazinicami.


C. R. A. F. T. challenge: #491 Christmas
The crafty addicts: #54 anything goes 
Crafting from the heart : #228 anything goes 
Colour crazy challenge :# 46 Anything Goes Colouring Challeng
Allsorts challenge blog: #494 CAS Christmas
Najlepši par: Galerija meseca novembra (napis sem malo skrajšala, ker se mi je ta drug del bolj skladal z zgodbo)

Jaz sem vikend preživala v Termah Olimije, na NIA vikendu, v dobri družbi, ob plesu in drugih zanimivih delavnicah. Verjamem, da ste nekatere uživale na sobotnem srečanju ustvarjalk in komaj čakam kakšen blogovski zapis na to temo.

Lep začetek tedna vam želim, menda nas bo "presenetil" tudi sneg.

10 komentarjev:

moi pravi ...

Lušen jelenček, še bolj všeč pa mi je ozadje 😁.
Si bila pogrešana 😜

oldpunca pravi ...

Naše kraje je sneg že preseneti. Od včeraj zvečer naletavajo snežinke. Ti je že Moi napisala za soboto. :-) Itak, da je bilo lušno.
Tvoj jelenček mi je zelo všeč. Na lepo ozadje si ga postavila in krasno pobarvala.

brenda pravi ...

A very sweet creation for our CAS Christmas theme at Allsorts challenge, thanks so much for joining in.

B x

Aunty Sue pravi ...

what a cute image and fab card thanks for sharing your card with us at Crafty catz and Craft, good luck

Linby pravi ...

This is so sweet! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge.
Lynn x
DT

Nataša pravi ...

Čudovito ozadje in krasen jelenček.

Trimgym pravi ...

Lovely card, thanks for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck!

(Please use the new Inlinkz next time. You should no longer have any problems. Just log in using either Google or Facebook and you should be able to add your link no trouble.)

PČiki Kitty pravi ...

Full mi je všeč, da ozadje ni modro, ampak rdeče... kompliment za idejo :)

Billie A pravi ...

Your card is so much fun. Love the rich color and the awesome deer. So glad you shared over at Colour Crazy challenge
Billie A
Colour Crazy Challenge
Catch The Bug
Creative With Stamps
Aud Sentiments
Always Fun Challenges
Creations In Pink

Kym's Crafty Cards pravi ...

What a stunning card you have made. It fits our challenge this week. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Colour Crazy Challenge Design Team Member).