nedelja, 5. julij 2020

Za lovca

Še druga objava danes. Da malo nadoknadim.

Za lovca in 60. rojstni dan.

Uporabila sem Sizzix šablone Cool yule in še nekaj drugih. 
Tako je bolj kot ne iz novoletnih motivov nastala ena taka rahlo hudomušna za lovca.



Izzivi:
CRAFT-alnica: #264 Moška ali fantovska voščilnica
Scrapping 4 Fun: #170 Birthday

Hvala za obisk.

Ob naslenji objavi podelim z vami naslednji vikend izlet.
Če me spremljate na FB in Instagramu, verjetno že veste, kje sem bila.

No, lahko pa ugibate, kam nameravam naslednji teden.
Ne bo ravno vikend, ker imam dopust ampak vseeno.

5 komentarjev:

Goga pravi ...

Fantastična je. Tale gospod Jelenov je meni ena taka top šablona in tokrat si jo res dobro uporabila.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

AndrejaM pravi ...

Krasno hudomušnico si sestavila! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Sneha for Dezaroimpreus pravi ...

Beautiful Masculine card! Thank you or sharing your work with us at https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/
DT Sneha

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful Masculine card
Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Andreja pravi ...

Keti, krasno čestitko si naredila :-)) Tale Jelenček je res simpatičen!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v moškem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!