sobota, 6. julij 2013

1, 2, 3 leta

Za fantka, za 3. rojstni dan. Po naročilu. Se mi je zdelo, da bi mu lahko bila všeč pop-up voščilnica in sem naredila svojo prvo, res osnovno. Barve niso ravno v mojem stilu, ampak za otroka je lahko malo bolj "šareno".

Kužek mu bo prinesel 3 balončke, v notranjosti voščilnice pa ga čaka še darilce.

kužek in baloni prilepljeni s 3D blazinicami, vrvice prosto visijo...kužka in balone sem dobila pri izmenjavi materiala preko FB (super zadevica), črkein številke so narejene z mojo šablonco

v notranjosti darilce s pentljico, več slik pa na FB

Za izzive:
GGSC156 Ribbon&Bow @ Scrap-Creations
#276 Die Cuts @ Paperminutes

{PIN}spirational Challenge #64
 

Hvala za obisk.Lep vikend.Jaz se pa zdaj lotim še malo kvačkanega nakita;-) Slikce sledijo.

8 komentarjev:

Mojca pravi ...

Joj kako je luštna!!! lp

AvE's Crafts pravi ...

Lepa je! Pop-up jo naredi posebno :)

Anonimni pravi ...

Svidja mi se,jako je lijepa.
Čp, Sonja.

Elena V. pravi ...

It's so cute! Fantastic!

tshupile pravi ...

Such a nice card!
Thanks for playing with us this week at {Pin}spirational Challenges.
Anat (tshupile)

Deanne Saunders pravi ...

A sweet card!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
~DEANNE~
A Little Bit O' Paper

Unknown pravi ...

This is so cute! Love the puppy! Thanks for joining us at {PIN}spirational Challenges!

Urška pravi ...

Luškano, zel lepo si uporabila balončke in tudi drugi tvoji izdelki so mi zelo všeč! Stil je sicer drugačen kot ga imam jaz, ampak mi je zelo všeč vse, kar si predstavila.
Imaš talent in čut za estetiko, ni dvoma!

Prijetno ustvarjanje še naprej :)