nedelja, 14. julij 2013

Rožice za rojstni dan

Tokrat sem se odločila, da moje ročno izdelane kvačkane rožice pokombiniram z natur podlago in nastale so tele lepotičke. Rožicam družbo delajo metuljčki.

Več slik najdete na FB.

v različnih barvnih kombinacijah, z različnimi napisi

Če bi se že morala odločiti za eno, mi je morda najbolj pri srcu tale, v rdečo rumeni kombinaciji.


Ali pa morda tale, z rumenimi rožicami, ki je nastala prva.



Izzivi:
#86 Rojstni dan praznujem @ CRAFT-alnica (Vse najboljše Mavelu...obožujem dobro založeno spletno trgovino, ki res hitro pošlje naročeno in vedno priloži paketku še ustvarjalno darilce)



#227 Anything Goes @ Paperminutes
 

Hvala za obisk. Lepo nedeljo vam želim.

13 komentarjev:

Mojca pravi ...

joj kako lepo! krasne rožice. lp

oldpunca pravi ...

Tukaj bi se pa jaz težko odločila za favoritko :-) Vse so čudovite.

moyca pravi ...

Prav simpatične so:) Super kombinacija!!!

Nella pravi ...

Lepotičke :)

MA-MI pravi ...

Te kvačkane rožice so fantastične! In kako lepo si jih vstavila v voščilnice. Ena je lepša od druge. V bistvu so preprosta stebelca z listi več kot dovolj, da jih še poudarijo. Lp; Maja

Klara pravi ...

Oooo, kako je to nekaj prekrasnega. Res ti je super uspelo združiti te čudovito kvačkane rožice in metuljčke z eko osnovo. Tako so lepe, da prav ničesar drugega ne potrebujejo... :))

Andreja pravi ...

iiijoj, tudi tale serija je čudovita in takoj mi je padel v oči metuljček! Krasen je :-))
Srečno na izzivu Craft-alnice!

Janja pravi ...

Barva podlage jim super pristoji. Voščilnice so zelo lepe.
Hvala, ker sodeluješ na 86. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Maria Matter pravi ...

so very lovely Keti!!
I enjoy crotcheting but have never used it on a card. I will have to try!!

I'll be featuring you this week @ Inspire Me Fridays, thank you so much for linking up!
xx

ellyscard creatief pravi ...

Beautiful flowers and very lovely cards.
Gr Elly

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

zelo všeč :)

Renata pravi ...

Zelo lepe!

Tanja E. pravi ...

Iii, kako so lepe, meni izstopa svetlo modra kombinacija, LP:)