nedelja, 14. julij 2013

Voščilnica kuverta

Ja, res je. Vsi, ki spremljate moj blog, ste že lahko ugotovili :
- da obožujem roza/vijolično/pinky barvo in
- da rada uporabljam ročno izdelane kvačkane "okraske" na voščilnicah.

Tokrat sem prvič poskusila sama narediti "čipkasto" obrobo in moram priznati, da mi je zelo všeč rezultat. Obrobo sem potem ročno prišila na voščilnico.

Kaj mislite? Bo ok?

prednja stran... notri je prostor za voščilo

zadnja stran, kjer je prostor za "vrednostno" darilce



Izzivi:

#86 Rojstni dan praznujem @ CRAFT-alnica

#24 Anything goes@ Challenges 4 Everybody




Hvala za obisk. Imejte se radi !!!

p.s.Ker mi je bila vijola različica tolk všeč, sem naredila še eno v rumeno/oranžnih odtenkih, na roza podlagi seveda ;-).

tukaj sem naredila malo drugačno obrobo, ki me je pa precej "hecala" pri šivanju ;-)


9 komentarjev:

Andreja pravi ...

Čudoviti sta in te tvoje kvačkane rožice tako zelo sedejo naje :-))

AvE's Crafts pravi ...

Čudovita kombinacija papirčkanja in kvačkanja!

Barb pravi ...

Very Cute!

Thanks so much for joining us in at the {Pin}Spirational Challenge this week—Good Luck and we hope to see you in future challenges too! Barb—DT.

Hali pravi ...

Čudovito!

Klara pravi ...

Krasno... :)

Deanne Saunders pravi ...

A sweet project!!!!!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge!! Hope to see you again for our next challenge!!
~DEANNE~
A Little Bit O' Paper

Janja pravi ...

Zelo lepo si ju okrasila.
Hvala, ker sodeluješ na 86. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Darinkina ustvarjalnica pravi ...

Zelo lepe obrobe si nakvačkala. Super kuverti!

Darinkina ustvarjalnica pravi ...

Zelo lepo si nakvačkala obrobi in rožice.