sreda, 30. december 2015

Creativity is a way of life

“Living and dreaming are two different things- but you can’t do one without the other.”
Malcolm Forbes


Plan je bil drugačen. Ampak saj veste, kako je s plani. Včasih ne gredo ravno po planu! Potem sem še zbolela. 

Ampak tukaj je prva. Moja beležka namreč. Kot darilo za skrivnega Božička med ustvarjalnimi kolegicami. 

Ideja je nekako takšnale:
- ker si oh in sploh gorJuss, pobarvaš motiv na prvi strani, lahko tudi malo čez črto, ker te zaradi tega ne bo lovila pobarvanska policija. In ja, pobarvanke niso samo za otroke! 
- sledi TO DO list, ker ga itak rabiš
- prazne liste napolniš z vsemi svojimi (tudi najbolj norimi) idejami za nove projekte
- vmes te preseneti še kak list pobarvanke. Samo za to, ker je tako luštno malo čečkati vsake toliko!
- na zadnji strani pa je še žepek za kakšne pildke, ki jih nujno potrebujemo!?! Seveda jih!

Zraven beležke so šli v paket še ujemajoči uhančki - moji polžki.

CReaTiviTy is a WaY of LiFE.



 



And don't forget to DREAM too!


Beležko prijavljam na #150 izziv CRAFT-alnice (karkoli).


7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

U, zelo lepa beležka. Super si nagruntala tako zunanjost kot tudi notranjost. :-))

Tina Z. pravi ...

kakšne nore ideje, tole je res prekrasno!

Valerija pravi ...

O, super projekt. Takšne beležke bo gotovo vsaka vesela.

Andreja pravi ...

Zelo lepa belažka :-)) Všeč so mi mini kvačkane rožice.
Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Jasmina pravi ...

Čudovita kombinacija barv, ustvarjalnost kar puha ven iz tega čudovitega darila. Srečna prejemnica.
Všeč mi je, kako si poudarila in porisala črka... me spomni na gimnazijska leta, ko sem med dolgočasnimi urami tudi jaz takole "dekorirala" črke na zadnjih straneh zvezka.

Keti's Projects pravi ...

Hvala ;-) Doodling je super sproščujoča dejavnost!

Goga pravi ...

Super beležka, takšno potrebuje čisto vsaka ustvarjalka. Uhančki so pa super kjut. Vse skupaj pa lepo in izvirno.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili