ponedeljek, 21. december 2015

Turkizna

"All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them."
Walt Disney


Tokrat sem izhajala iz barv. Na mizi je bila turkizna. Ena varianta po postavitvi, ki sem jo uporabila za roza izziv in ena s Sizzix šablono Mixed Media, z nepogrešljivimi papirnatimi polperlami. Hvala Tina za razodetje ;-)




Te pikalopolnici sta odšli na pot k eni superpunci, ki praznuje decembra, ki ji res želim vso srečo v življenju! Se vidi po voščilnici, a ne ;-)

Prijavljam jo:
- v decembrsko galerijo Najlepši par
- v galerijo mojstrovin @Mavelu (uporabila sem Blueprints#20 in Memorybox deteljice...tudi na drugi sem uporabila Blueprints in Memorybox rožico in zelenje)

Jaz ponovno obležala in pod klasičnim sezonskim tretmajem: veliko tekočine, pršilo za nos, lekadol C-plus, zeliščni čaj, pomaranče in veliko počitka, zato z vami delim "stare" izdelke.

Lepe predpraznične dni vam želim.


6 komentarjev:

moi pravi ...

Želim ti čimprejšnje okrevanje. Lušni voščilnici si naredila.

Helena pravi ...

Upam in želim ti, da boš čimprej okej.
Voščilnici pa sta zelo lepi.

Cvetoči travnik pravi ...

Lepe in predvsem mi je všeč barvna kombinacija. Bolezen pa le čim preje odženi:), lep pozdrav, Andreja V.

Vladuška pravi ...

Obe sta čudoviti. Zelo lepo izdelani.

Jasmina pravi ...

Prekrasne barvne kombinacije. Zelo všeč.

Jasmina pravi ...

Izbor barv mi je svetoven, zato sta mi obe zelo zelo všeč.