sreda, 9. december 2015

Rolling Stones

"I can't get no satisfaction
I can't get no satisfaction
'Cause I try and I try and I try and I try
I can't get no, I can't get no."
(Rolling Stones: Satisfaction)


Ne bi izgubljala kaj dosti besed. Usmeritve so bile: natur, ljubitelj Rolling Stonesov - vključiti njihov jezik in abraham. No, jaz sem dodala malo črne in rdeče ter zvezde za zvezdo. Na koncu sem precej zadovoljna, čeprav me je najprej skrbela ta natur osnova. Je že malo manjkalo, da bi šla mimo želja naročnice.

Kako se vam zdi?

Logo sem natisnila. Zvezdam sem dodala zlato obrobo, prav tako se številke malo "šajnajo". Fotka je večerna, kakopak, če končuješ zadnjo minuto.


No, to je ta konec tedna z moje strani vse. Jutri si bom privoščila Janov koncert, potem pa še mali vikend oddih na morju, da bom šla lažje novim izzivom naproti. Nekaj novoletnih projektov me še čaka na mizi, sicer pa VESELIIIII DECEMBER že v polnem teku.

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Odlično si opravila z izzivom. Uživaj v decembru in na morju.

Cvetoči travnik pravi ...

Mislim, da si presegla želje naročnice. Je super, da nisi menjala natur osnove, ker se barve, ki si jih uporabila, odlično počutijo na njej:))) Všeč mi je ta abstraktna postavitev. Sedaj pa si napolni baterije in lep pozdrav, Andreja V.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita
uživaj
lp Tamara

Tamara pravi ...

Super ti je uspelo!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Svetovna!! Bravo, meni se zdi, da si u nulo zadela željo naročnice in, da je tale frajer zagotovo zelo vesel te voščilnice.

Dusi pravi ...

Odlično si zrihtala. Super si vkomponirala črno tako, da je še vedno ni preveč. Doda pa tisti bolj rokerski izgled. Super!