nedelja, 14. julij 2019

{UnstampaBelles} Use a stencil s kačjim pastirjem

Pri UnstampaBelles v juliju poteka nov izziv.

Tema #91 izziva je 
Stunning Stencil Play TWIST Try your sprays

Vabljene k sodelovanju. Temo si seveda lahko tolmačite po svoje, edini pogoj je, da ne uporabite štampiljk. Za nagrado pa je GIFT CERTIFICATE ($15 Aus at shop of your choice or through PayPal). Jaz sem sicer uporabila mini napis štampiljko (ampak to je dovoljeno).

Na blogu imate tudi nekaj zanimivih idej, kako uporabiti oziroma narediti svoj stencil.

Jaz sem uporabila novo šablono kačjega pastirja in ozadje naredila s plastično stencil šablono. Uporabila sem Oxide blazinico za senčenje s čopičem in nato poškropila s Shimmer sprejem. Želela sem si nežnega ozadja, zato ni tako intenziven vzorček, se pa lepo sveti.

Kačji pastir ima krilca iz pavsa papirja, telo pa iz svetlečega papirja in res še dodatno sveti na tej sicer preprosti voščilnici.



Uporabila sem tudi Vladkin nasvet za uporabo izrezanih črk kot dela napisa. Hvala Vladka, sem že povsem pozabila na to tehniko.

Izzivi:
PCC343: Designer Choice Challenge

Hvala za obisk in seveda lepo vabljene k sodelovanju.


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 663423


Item: 664163

4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Prava lepotička. Všeč mi je ideja z delno izrezanim napisom in delno odtisnjenim - tole si moram zapomniti :).

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepa voščilnica. Tudi meni je všeč ideja z napisom.

oldpunca pravi ...

Res je prava lepotička. Krasno ozadje si ustvarila s stencil šablono.

helena pravi ...

Super je!