petek, 12. julij 2019

Šopek za rojstni dan

“Raise your words, not voice. It is rain that grows flowers, not thunder.” 
― Rumi

Da malo presekam moje počitnikovanje, sem ustvarila en živahen šopek, za živahno 70-letnico. Lahko bi bil pa tudi kar zame, ves v roza, a ne.


Ven iz predala sem potegnila najbolj živahne vzorčaste papirje in jih pokombinirala z enobarvnimi, da malo ubijem vzorčke.

Uporabila sem večinoma Sizzix šablone (edino valovit pravokotnik za ozadje je Najlepši par), osrednji motiv predstavlja šopek, izdelan s šablono Wildflowers Stems #1. Res se jih da uporabiti na različne načine, jaz sem jim tokrat dodala sredino iz seta Garden Florals.


Izzivi:
QKR Stampede Challenge #356 Anything Goes

Crafty Catz Challenge #470 - Anything Goes
Cute Card Thursday: #590 - Pink
Time out Challenges #139 Inspired by Words

Hvala za obisk. Jaz se grem še malo igrat z novimi šablonami iz Sizzix Chapter 3. In naj vam namignem, da sem nekaj malega naročila tudi na veliki poletni SIZZIX SALE, ki še traja. 

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 664163


Item: 662576

Item: 661726



4 komentarji:

Majda pravi ...

Oooo kako lepo si v čestitko ujela poletje - krasna je, kar žari!
Lepo te je bilo srečati danes, upam, da si našla kaj lepega, Majda

Joyce pravi ...

Your card is so very pretty. I love all the layers and pretty colors you used. Thanks so much for playing along at Time Out.

Jac’s Playground pravi ...

This is beautiful, great background and pretty flowers, Thanks for joining us at Crafty Catz this week x

Gerrina pravi ...

What a beautiful background for the great flowers! A beautiful card! Thank you for joining us at TIME OUT!