nedelja, 3. februar 2013

Cik-cak drugič

Še ena cik-cak voščilnica za CRAFT-alnico. Navdušile so me veternice iz današnje prve objave, uporabila sem pa še washi trak in ga zložila cik-cak (ni na mojem zelniku zraslo ampak sem našla tukaj).

cik-cak rob in mini vetrnice

cik-cak zložen washi trak


Prijavljam na izzive:
- #74 CIK-CAK @ Craft-alnica
- Z for Zig Zags @ Alphabet Challenge Blog
- Anything Goes @  Inspire Me Fridays

To je pa za danes tudi vse. Vikend je bil zelo ustvarjalen in se že veselim novega. Naj vam delovni teden hitro mine.


10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zelo ljubka in cikcakasto razgibana.
Pozdravček,
Barbara

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Dve muhi na en mah-super-všeč mi je.
Lp Tamara

Andreja pravi ...

Lepa voščilnica!
Dobro si prikazala cik-cak :-))

Lesley pravi ...

Another great card! Thanks for taking part in the Alphabet's 'Zig Zags' challenge again xx

oldpunca pravi ...

Zelo lepa je. Ideja z washi trakcem je super :-)

Janja pravi ...

Tudi ta je zelo luštna. Lp

Cardarian pravi ...

Ta prave cik cak voščilnice! Super uporaba washi traku! Sama sem čisto nora nanj! Hvala za obisk mojega bloga in sledenju! Se bom tudi jaz pridružila tvojemu blogu saj ideje je vedno dobro izmenjavati!
Lep pozdrav,
Cardarian

Goga pravi ...

Še en popolen cik-cak rob, tudi ta je lepa, malo bolj barvita.
Pozdravček Lili

Patrice pravi ...

You rock...I hope you'll link up at 52 Card Pickup again this week!

http://www.oldbackporch.com/2013/02/52-card-pickup-26.html

JayBe pravi ...

Another great card, Keti - thanx for joining us at the Alphabet Challenge.

Jan (DT) xx