sobota, 23. februar 2013

Pika-poka za srečo


Ta teden sem na FB odkrila skupino Ustvarjalni material, kjer je možno izmenjati material z drugimi ustvarjalci. Dobra ideja, vsak doma pogleda česa ne rabi, objavi in najde kaj uporabnega pri drugih ustvarjalcih. Če še ne poznate, priporočam ogled. Morda najdete kaj zase in nenazadnje morda razveselite s kakršnim svojim materialom koga drugega.

No, med brskanjem po zalogah, sem odkrila tudi tele lesene pikapolonice. Nastala je tale rojstno dnevna voščilnica.



na sliki še lesen klinček (zamenjava na FB strani Ustvarjalni material) in recikliran kozarček (včasih je bila neka vrsta otroške papice), ki ga uporabljam za shranjevanje mini lesenih delčkov, popestren je z washi trakcem

Zamislila sem si nabran trakec ob strani, zašit na osnovo. Ker nisem našla primernega traku, sem uporabila kar papir. In če že goljufamo, so pa tudi šivi samo faux.



še od blizu, napis je rokopis (sem nekje med brskanjem na spletu naletela na tole pisavo, ki sem jo včasih uporabljala kot otrok, s pikcami na stikih in se mi je zdela prikupna)


Prijavljam na izzive:
- # 76 "Šivanje" @ CRAFT-alnica
- za inspiracijo sem imela (z malo domišljije in nekaterimi dodatki) skico #74 @ Freshly Made Sketches
- Anything Goes #97 @ Inspire Me Fridays
- #128 MIM @ Make it Monday

- 52 Cards Pickup 2.8 @ The Old Back Porch


Old Back Porch



Lep dan vam želim. Jaz grem nazaj počivat. Moja sezonska bolezen me še noče zapustiti. Brrrr :-(

p.s. Nisem si mogla pomagat in sem naredila še eno v zeleni kombinaciji. Katera se vam zdi boljša?



13 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Lepa in simpatična.Lp

leycika pravi ...

Zelo, zelo lepo :)

Linda Callahan pravi ...

So cute with those sweet little shamrocks! Thanks for joining us at FMS!

Carolyn pravi ...

Hi Keti
I popped in as promised and love your card. I like the way you have cut the edge and then penned the stitching.
I saw your card on Make it Monday a fun challenge site.

Carolyn

Ann pravi ...

Hi Keti, so nice of you to stop by my blog. Thank you for the nice comment. I love your card, it is so cute with the clover, and red trim. Did you see I have blog candy on my blog right now? Here's the link incase you want to check it out, http://theantiquewardrobe.blogspot.com/2013/02/easter-bracelet-giveaway.html

Jen Brum pravi ...

Very sweet card! Love that little ladybug! I love that faux stitched and ruffle! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

Tui Nathan pravi ...

Super cute .... love that cute lil ladybug, what a great take on our sketch!
Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!!!

oldpunca pravi ...

Zelo je lepa. Rdeči papir si lepo zložila. Tudi pisava je zanimiva. Uporabna ideja :-)

Stamping Shanni pravi ...

Hello Keti - I saw your link on MIM and dropped by for a visit. What an adorable lady bug! Great card!

Thanks so much for your lovely comments on my blog this week.

I wanted to let you know that I have nominated your for the Liebster Award today. Visit my blog stampingshanni.blogspot.com to copy and paste the badge and pass on the award to others.

Cheers
Stamping Shanni x

Sandy pravi ...

A cute card, love the little ladybug and the little shamrock 3 leaf clovers. Thanks for linking up with Make It Monday this week. Hope to see you again,
Hugs,
Sandy DT

Janja pravi ...

Simpatična je. Lepo si ji dodala trak in seveda obvezne šive :). Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Obe sta mi všeč,
upam, da se počutiš že bolje,
te pika poke maj bi prinesle tudi nekaj sreče ne?
Lp Tamara

Andreja pravi ...

Lepo si nanizala "šiv" in dodala prave simbole sreče :-))
Lepa voščilnica!