nedelja, 10. februar 2013

Ti si moj {Heart}

Še ena valentinova objava. Tokrat s slovenskim napisom. Osrednja točka pa tudi tokrat majhen kvačkan srček.

Ti si moj {srček} = You Are My {Heart}




Prijavljam na izzive:
- #75 Ljubezen je v zraku @ CRAFT-alnica
- #170 Love! @ Totally Gorjuss
- R#110 Be My Valentine @ Crafts 4 Eternity
- Day 40 - Hanging Heart @ 365 Cards (crochet heart t.i. all "strings", detached on a card by a string - not visible well on the photo, sorry ;-)

Hvala za obisk. Upam, da ste včeraj pojedli udi kak krof /flancat /štavbo ali kakorkoli že rečete "pustnim" slaščicam. Jaz sem ;-)

9 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Še ena lepa rdeče/bela in s prelepim srčkom.
Lepo nedeljo ti želim
Tamara

Anonimni pravi ...

Tale srček je res ljubek! Lepa voščilnica.
Pozdravček,
Barbara

Goga pravi ...

Čudovita, kvačkani srčki so mi zelo,zelo všeč.
Pozdravček Lili

Janja pravi ...

Srček je kot sladkorček na tej voščilnici ... lepo. Lp

Andreja pravi ...

Tudi tale varianta s kvačkanim srčkom je čudovita :-))

DoBea A. pravi ...

What a wonderfully sweet card! Thank you so much for sharing it with us over at 365 Cards!!

michele pravi ...

Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs xx

Patrice pravi ...

Great card - I hope you'll link up at 52 Card Pickup again this week!

http://www.oldbackporch.com/2013/02/52-card-pickup-27.html

moi pravi ...

o, kako je luškana.