nedelja, 17. februar 2013

Cvetlični aranžma I

Ponovno sem odkrila kvačkanje. Na spletu sem našla nekaj novih vzročkov za rožice. Ugotovila sem, da je kombinacija s kvačkanim motivom na voščilnicah zelo prikupna.

Ker me očitno val viroz/prehladov/utrujenosti in bolečin na različnih mestih (žal) ni obšel, ta vikend zato ni nastalo nič novega v moji papirčkasti delavnici.

Tokrat objavljam voščilnico iz prejšnjega tedna, ki še ni bila objavljena.



Prijavljam na izzive:
- #31 Mother's Day (for a female) @ Simply Create Too 
- #170 Bingo @ Crafty Catz   (Flowers, Ribbon, Kraft)


 - Anything Goes @ Inspire Me Fridays (#96)
- #127 Make it Monday

Zagotovo pa tole ni zadnja iz serije cvetličnih aranžmajev. Na mizi me namreč čaka še kar nekaj kvačkanih rožic.

Hvala za obisk in prisrčne komentarje.

10 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Sočustvujem s tabo, ko je mene in moža zapustila viroza, prehlad, gripa,... je včeraj zakuhal starejši sin, mala se še drži.
Voščilnica pa je čudovita, sploh rožice so nekaj posebnega.
Okrevaj čim hitreje in odpočij si,
lp Tamara

Hali pravi ...

Čudovit aranžma. Kvačkane rože v kombinaciji s papirjem so enkratne. Hitro se pozdravi, trkam, trakm na les da smo mi za letos končali s tem športom...ga je bilo preveč!

Unknown pravi ...

Wow, love the embossing on your flower pot and the pretty crocheted flowers! Thanks for joining us at Make It Monday.

Desire Fourie pravi ...

Gorgeously creative. Loving the colours, design and attention to detail. Saw this on MIM and had to come over for a closer look. Hugs Desíre {Doing Life - my personal blog}

Shelly Schmidt pravi ...

Wonderful design! I love the embossed flower pot and how talented- to add in crocheted flowers! Back to visit from MIM- Thank You for stopping by my blog : )

PaperDaisies pravi ...

Love those crochet flowers. Very pretty. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

Andreja pravi ...

Čudovit cvetlični lonček je nastal in tele kvačkane rožice me čedalje bolj privlačijo :-)) Bo treba nekaj ukrenit!

Cardarian pravi ...

Oh kakšen lep cvetlični aranžma, čudovite kvačkane rožice!
Pozdravček,
Cardarian

DianeMoneyGoolsby pravi ...

K: Your project is beautiful--love the red! Thanks for joining us at Simply Create Too for Challenge #31 - Mothers [or for a female].

Diane
Simply Create Too Design Team
http://SimplyCreateToo.blogspot.com
http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

Mojca pravi ...

uau zelo je luštna. lp