petek, 13. december 2013

23. izziv @ Izazovi i sladkiši - Winter Magic

Po daljšem času spet ena objava. Najprej se opravičujem vsem, ker že dolgo nisem obiskala vaših blogov ampak obljubim, da bom zadeve nadoknadila med prazniki.

Na Izazovi i sladkiši imamo tokrat izziv s temo "Zimske čarolije / Winter Magic" in super nagradico sponzorja Whiff of Joy.


"Whiff of Joy is a family run business. Our intention is to bring you high quality, unique craft products, which takes your crafting experience to a new joyful level. Our range of products include whimsical rubber stamps, fresh digi stamps, innovative Die-lights, fresh charms, ribbons, paper and more. Give us a try!"

Vabljeni vsi k sodelovanju!

Moj prispevek je tale preprosta voščilnica z rokavičkami. Slika ni najboljša, ker sem ob prihodu iz službe spet zamudila vso dnevno svetlobo.


dodatno prijavljam še na CHNC Extra Challenge for December (anything Goes as long as it's Christmas) @ http://craftyhazelnutschristmaschallenge2.blogspot.co.uk/

Hvala za obisk. Kako vi preživljate zimske radosti? Jaz najraje doma na toplem ;-)

4 komentarji:

Mojca pravi ...

joj tele rokavičke so tudi meni pri srcu, krasno si sestavila voščilnico. lp

Martina pravi ...

Ja ne volim zimu uopće. Lijepu čestitku si napravila.
Lp, Martina

Hazel pravi ...

Thanks for entering this lovely card for my CHNC challenge extra for December - hope to see you again soon. x

Tina pravi ...

Keti, tvoj voščilnice je zelo lepa. Všeč mi je, kako si napis izrezala iz pikastega papirja.