nedelja, 22. december 2013

Novoletne voščilnice za zamudnike

Zdaj pa je res že skrajni čas, da se napišejo in pošljejo novoletne voščilnice. Jaz se že nekaj let izogibam sms voščilom in pošiljam tista klasična voščila, zapisana v ročno izdelanih voščilnicah, ki jih prinese poštar na dom in jih imaš lahko potem razstavljene okrog smrečice.

Tokrat objavljam zadnje iz letošnje zbirke. Preproste so ampak narejen z ljubeznijo do ustvarjanja.


Marianne izrezek
 
 
Memory Box izrezek
 
 
 
Prijavljam na:
 
dodatno prijavljam še na CHNC Extra Challenge for December (anything Goes as long as it's Christmas) @ http://craftyhazelnutschristmaschallenge2.blogspot.co.uk/
 
Hvala za obisk. Uživajte v zadnjih predbožičnih pripravah. Jaz upam, da kakšno lepo darilce pod smrečico, ker sem bila letos (po moje) zelo pridna ;-)
 
 

5 komentarjev:

Hazel pravi ...

Thanks for entering your lovely cards for CHNC challenge 156 - you could also enter these into my CHNC challenge extra for December - I'd love to see them there too. x

Hali pravi ...

Čudovite so.Jaz sme jih tudi letos napisala 60 :-)

Mell Pell Mell pravi ...

Do you like c&s?
I know the answer))))
You are great in this style! Love yor cards))

Mojca pravi ...

Res so prikupne in smrečice so mi sploh zelo všeč. lepe praznike ti želim! lp

Hazel pravi ...

Thanks for entering these lovely cards for my CHNC challenge extra for December - hope to see you again soon. x