petek, 27. december 2013

#24 Izazovi i sladkiši - U toplom domu

Za tokratni izziv pri Izazovi i sladkiši U toplom domu, sem pripravila tagce za darila, ki bodo spremljali doma narejene kekse in pomarančno marmelado. Pripravila sem še nekaj hand made darilc, ki mi jih bom objavila kasneje, da ne bom uničila presenečenja.

Sem velika ljubiteljica doma pripravljenih daril in tudi letos nadaljujem tradicijo. Tile paketki bodo iz najinega toplega doma odšli k prijateljem in sorodnikom. Upam, da jim bodo všeč.



Tagce prijavljam še na naslednje izzive:
- Božični čas @ CRAFT-alnici
- #301 Anything Goes @ Cute Card Thursday
- Home made Gifts @ Miriam's Crafting Blog Challenge
- Anything Goes @ Crafty Creations Challenges

Hvala za obisk. Lepo preživite novo leto in seveda vabljenik k sodelovanju na tokratnjem izzivu pri Izazovi i sladkiši, kjer vas kot vedno čaka tudi lepa nagradica.

13 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Keti
krasne so
lep konec decembra in vse dobro v letu 2014
lp Tamara

Mojca pravi ...

Zelo lepe tagce si pripravila in darilca so tudi krasna, sigurno jih bodo tvoji domači veseli. lp

Janja pravi ...

Krasni tagci in zelo njami darila si pripravila.
Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

MOJCA pravi ...

Točno to sem letos pripravil sama in se mi zdi, da je to eno izmed najlepših daril, ki jih prejmemo ali pa damo. Krasni tagci in izziv. Vse dobro v drugem letu ti želim. lp

Ne-Ja pravi ...

Doma narejena darila so najboljša in najbolj odtražajo lepe želje za praznične dni. Super si to pripravila.

LP,
Jerneja

Desire Fourie pravi ...

These are such wonderful gift ideas for the festive season.
{I would love you to take part in my 300,000 Page View Give-away. Thank you so much if you have already entered and good luck.} Hugs Desíre {Doing Life}

Nella pravi ...

Zelo lepi tagci.

oldpunca pravi ...

Sladka darilca si pripravila :-) Tagci pa so čudoviti.

Hali pravi ...

Same čudovite stvari na kupu.Zelo lepo!

Anonimni pravi ...

Že od nekdaj cenim tovrstna darila. Tagci, ki si jih izdelala, pa so res čudoviti!
Pozdravček, B.

Tanja E. pravi ...

Odlična darila in voščilnice!
Tudi jaz tebi in tvojim najdražjim želim vse vse dobro v letu 2014, lp:)

Andreja pravi ...

Krasni tagci in lepo si lotila božičnega izziva :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

BojaMoja pravi ...

Lepe voščilnice si ustvarila :)pa piškotki tudi izgledajo slastno :)