nedelja, 15. december 2013

Pomladne črte

Prejšnji teden sem se morala malo ustaviti v Rayherju in poleg moje prve Gorjuss punčke, sem si izbrala tudi čudovit dizajnerski komplet papirjev Authentique 6x6, Seasons: Spring.

Ker je v kompletu tudi en čudovit črtast papir, sem naredila preprosti voščilnici za tokratni 97. izziv na CRAFT-alnici : ČRTE, z ujemajočo kuverto.



Lep dan še naprej. Upam, da se bo tale neprijetna zimska megla skrila bo tole nedeljo polepšalo nekaj sončnih žarkov.

3 komentarji:

Janja pravi ...

Zelo sta luštni.
Hvala, ker sodeluješ na 97. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Andreja pravi ...

Keti, zelo so mi všeč! Super si jih sestavila in napis se lepo poda nanje :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

BojaMoja pravi ...

Lepi čestitki si ustvarila, všeč mi je tale hiška :)

Prijetne praznike ti želim in veliko časa za ustvarjanje v 2014.