torek, 17. november 2015

Hvala

"Feeling gratitude and not expressing it is like wrapping a present and not giving it."
William Arthur Ward


Načeloma sem dobre volje in nasmejana. Včasih imam slab dan in včasih sem najraje sama s sabo in s svojimi mislimi. Spet drugič imam rada družbo.

Za vse, ki me prenašate v dobrem in slabem. Za vse, ki mi lepšate sončne in deževne dni. Za vse, ki ste se v letu 2015 spomnili name, tako ali drugače.

HVALA, ker ste!




p.s. Danes sem bila na predstavitveni delavnici Mixed Media, ki jo je vodil Pete Hughes iz Sizzix (Rayher) in sem morala preizkusit par zadev, ki sem jih tam videla iz prve roke. Tako, da je tole čisto sveže.

Tagec prijavljam na:
#42 izziv Ko me inspirira - Hvaležnost.
#288 anything goes @ Craft Your Passion
#86 anything goes @ Crafting from the Heart

Lahko noč in hvala za obisk!

11 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čisto sveže in zelo lepo! :-)

Tina pravi ...

Jej, kako je lepa!!! Hvala tudi tebi...prav za vse!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kakšen lep ptiček in tako lepo umeščen na krasen tagec!

Vladuška pravi ...

Očitno je delavnica prinesla tudi nove inspiracije. Zelo lep tag in hvalal tudi z moje strani :)

Helena pravi ...

Vidim, da je bila delavnica zelo uspešna. Pete Hughes je res mojster.
Krasna zahvalnica.

leycika pravi ...

Nas je kar več takih :) tagec pa je zelo ljubek, meni ta ljubše barve :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, kako je lep! Te delavnice sem si tudi jaz želela pa sem v službi popoldan ta teden :( Izredno izredno lepe barve in postavitev.

Dusi pravi ...

Čudovita je. Vidim, da si bila res dobro inspirirana po Petovi delavnici. Super, super!

Tina Z. pravi ...

kako krasno si pa tole naredila, super barve.

Hali pravi ...

AAA ti takoj sprobat...prekrasno!

SaraS pravi ...

Hvala tebi! :)
Tag je pa super... lepe barve, ptiček pa prikupen. Super, da te je delavnica navdušila in takoj popeljala v ustvarjanje.