nedelja, 15. november 2015

Novoletne voščilnice 2015/8 - 2016

"What a cruel thing war is... to fill our hearts with hatred instead of love for our neighbors."
Robert E. Lee


V luči dogodkov preteklih dni, si želim, da bi leto 2016 prineslo kaj dobrega, boljšega, nekaj česar se bomo lahko spominjali z veseljem, brez solza, strahu in nasilja.

V tej seriji je poudarek na številkah.

Najprej pokažem zadnjo, ki je nastala. In ta v torek roma v Ljubljano, v Rayher, za natečaj Izdelava voščilnic s Tino Baša iz Najlepši par (uporabila sem štampiljko in šablono jelenčka, vijugico iz napisa Čarobni prazniki in smrečico, ki sem jo od Tine dobila kot darilce, ob enem od zadnjih nakupov).

V notranjosti je Rudolfovo sporočilo, ki naj ostane skrivnost oziroma presenečenje za komisijo ;-)



Jelenčka prijavljam:
- v novembrsko galerijo @Najlepši par
- W- Wild Thing - Christmas @ ABC Christmas Challenge
- kot rečeno pa je v osnovi za Rayherjev natečaj, zato jo lepim še na njihovo FB stran.


Kot prve s številkami so sicer nastale tele natur, z božičnim zelenjem. Potem pa so ideje čisto ponorele...
brez napisa? 

ali z?
Še varianta z MemoryBox rokavičkami.


Tole prijavljam v novembrsko razstavo mojstrovin @Mavelu (uporabila sem rokavičke in seveda nepogrešljive Blueprintse ter polperlice, ki sem jih dobila od Marine za darilce ob zadnjem nakupu).

Jaz imam najljubšo, kaj pa ve? Kaj mislite, bo dovolj izvirna za FRayher-ke in Tino?

Nedeljski pozdravček. Jaz jo preživljam delavno, v pakiranju izdelkov za trgovine in finiširanju naročil.


16 komentarjev:

Renata pravi ...

Super, duper, lepe voščilnice. Jelenček je car med vsemi. Tvoje ideje, norijo 100 na uro.Saj se jih ne morem nagledati. Rolam gor, dol, super vse po vrsti.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

So res luštne in prva je uau, svetovna!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

prav všeč so mi tele dvatisočšestnajstice :) odlična ideja ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne so, mi je pa tudi meni Rudolf the best
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Seveda, da je dovolj izvirna za natečaj! :-) Super si se igrala s številkami. Hecno, ampak resno, tudi pri meni nastaja nekaj podobnega. :-)) Hvala za informacijo za natečaj.

Vladuška pravi ...

Kako super si se poigrala z belino v prejšnji objavi in z številkami v tej. Super izpade vse skupaj.

Helena pravi ...

Ooo, koliko čudovitih voščilnic. Všeč mi je tvoja ideja z letnico. Super izpade.

Hali pravi ...

Čudovite so...res lepe vse po vrsti... jelenčki, številke, rokavičke...navdušena!

Dusi pravi ...

Super je. V živo še lepše.
Že prva z zelenjem je bila super.
Ta z jelenčkom in belino pa itak zmaga.
Ko dobim nazaj številke, se obvezno tudi sama poigram ;)

Keti's Projects pravi ...

Do nadaljnjega zaplenjene (številke namreč). Zdaj so ti modeli vsem všeč in jih moram še nekaj variant naredit ;-)

Rainey's Craft Room pravi ...

I love the fun reindeer image on your card and beautiful die cut elements. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge this week.
Lorraine DT

Tina pravi ...

Keti....kakšna eksplozija lepih voščilnic!!!

Janja pravi ...

Jelenček je moj zmagovalec. Voščilnica je odlična. Lp

SaraS pravi ...

Super voščilnice! Lepo si se poigrala s številkami, najbolj mi je pa všeč ravno prva z jelenčkom na zasneženi pokrajini. Super je! In toliko voščilnic si že naredila... imam sama kar malo slabo vest, ker se nikamor ne premaknem. ;)
Še dobro, da ima Jasmina tebe. :D

Helen pravi ...

So cute!
Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
Helen x

Cvetoči travnik pravi ...

To so pa bile ideje:), hudo všečne vse po vrsti. Mogoče bi res zmagal Rudolf, pa še za rokavičke navijam:))) En lep ustvarjalen teden ti želim in lep pozdrav, Andreja V.