ponedeljek, 30. november 2015

Za sedemletnico

"Deep in every heart slumbers a dream, and the couturier knows it: every woman is a princess."
Christian Dior


Tokrat me je prava inspiracija povsem zapustila. Očitno je krivo moje slabše počutje ta vikend ampak nisem se dala in sem uporabila idejo od zahvalčkov.

Za sedemletno princesko izdelala voščilnico in knjižno kazalo. Zdaj je že šolarka. Da pa vendarle ne bi bilo preveč roza vse skupaj, sem dodala malo modre in zelene.





Tokrat sem se morala prav potruditi, da nisem uporabila niti ene Tinine šablone. Ni šlo pa brez polperlic, narejenih po njenem receptu iz Male šole prazničnega ustvarjanja. Duši je takoj komentirala, kako sem lahko živela brez njih ;-)

Prijavljam na:
- #290 Anything goes @ Craft your Passion
- #211 Everything Goes @ The Crazy Challenge

Zdaj grem pa hitro iskat muzo ;-)

10 komentarjev:

Kajcyika pravi ...

Super izgleda! Kombinacija barv se mi zdi zelo dobra. Otroška, ampak ne preveč - ravno prav za 7 letnico :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito darilce za malo šolarko
upam, da se počutiš kaj bolje
lp Tamara

vilinke pravi ...

Zelo pisani in veseli komplet si naredila. Verjamem da je bila slavljenka navdušena.
LP Vilinke

luvmycards.blogspot.com pravi ...

Such beautiful tags! thank you for playing with us at Craft Your Passion!
Carolyn, DT

Helena pravi ...

Nežno in ljubko. Všeč mi je barvna kombinacija.

Maja pravi ...

Kreativnost in slabo počutje gresta res težko skupaj, a kljub temu si ustvarila čudovita izdelka, ki ju je bila sedemletnica zagotovo zelo vesela.
Lp, Maja

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelo lepo in odsotnost inspiracije se sploh ne pozna! Všeč so mi izbrane barve, polperlice so pa tako super, kajne ;)

leycika pravi ...

Čudovite barve si uporabila, zelo lepo :)

Unknown pravi ...

Awesome. Thank you so much for entering our ATG challenge at Craft Your Passion this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Tammi, Craft Your Passion DT
makememories4life {My Blog}

Vladuška pravi ...

Nežno, veselo, razposajeno in lepo.