nedelja, 8. november 2015

Novoletne voščilnice 2015/6 - jelenčki

"The excellence of a gift lies in its appropriateness rather than in its value."
Charles Dudley Warner

Tale serija je nastala, ko mi je v oči padla voščilnica od Darsie in tako sem uporabila njeno postavitev. Jelenčki so pobarvani a-la-Keti z Distressi in malo Perfect Perlsov za lesk. Napis je embosiran, ker moram še natuhtat kako "ukrotiti" čist preveč mokro Hero Arts belo štampiljko.
Pentlja pa je narejena po namigu od Deklica.si.




Jelenčka prijavljam:
- v novembrsko galerijo @ Najlepši par
- #336 ribbons and bows @ Allsorts cahllenge blog

Sončen pozdravček.


11 komentarjev:

Kathleen pravi ...

Really sweet card, super cute image and love the hats and nose.
Thanks for joining our ribbons and bows challenge this week at Allsorts.

Kath

Mervi pravi ...

Sweet and lovely cards.
Thank you for sharing at my theme "ribbons and bow" over at Allsorts.
Good luck;-))m

Adrijana Knez pravi ...

Katarina naredila si zelo simpatično serijo prazničnih voščilnic. Zelo mi je všeč barva papirja v ozadju in jelenček je tako kjut.
Lepo bodi, Jana

Sapfina (Barbara) pravi ...

Super lepe so mi in a veš da imam tudi jaz težave s to blazinico in je sploh ne uporabljam rada ... Če ugotoviš, kako jo ukrotiti, se priporočam ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako so lutni ti jelenčki
in smrečice s šivi
wauuu
super so
lp Tamara

Helena pravi ...

Simpatičen jelenček in zelo lepi voščilnici. Všeč mi je tudi barvna shema.

Vladuška pravi ...

Tako fajn tole izpade, zelo všečno.

Zvonka pravi ...

Zelo sta mi všeč, lepe papirje si izbrala.

Cvetoči travnik pravi ...

Uff, ti tvoji jelenčki so pa hudo simpatični, všeč mi je izbira barv in postavitev. LP Andreja V.

Tina pravi ...

Jej, kako mi je všeč, da si ju pustila tako svetla. Odlična ideja in krasni voščilnici.

SaraS pravi ...

Odlična barvna kombinacija. In hvala, da si mi pokazala, kako lepo izgleda tisti "šiv". Ga imam že nakj časa, sedaj ga bom pa mogoče končno uporabila. :)