torek, 22. marec 2016

Časopisni papir zanj

"If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed." 
— Mark Twain


Ja, to je to. Časopisni papir, ker so tako želele punce iz CRAFT-alnice. Ker se mi je zdel časopisni papir tako "industrijski" v svoji črno-belosti, sem se lotila ene industrijske moške zahvalnice. Z zobniki. Za malo dinamike, pa sem dodala še "zašmiran" živo rdeč srček. Sicer pa modro na modri, z belo žigosanim ozadjem.



Uporabila sem eno staro skico od Freshly Made Sketches (#226).


Prijavljam jo:
- #156 časopisni papir @ CRAFT-alnica
- #104 stitching @ Pile it On
- # add stiching @ Come and get it
- #304 anything goes @ Craft Your Passion
- #8 anything goes @ 2 Creative Chicks
- galerija marec @ Najlepši par (uporabila sem napis in srček)

Hvala za obisk. S časopisnega papirja pa je, ko sem bila ravno v šunku, nastala še ena cvetlična voščilnica, ki pa jo pokažem v naslednji objavi. 

21 komentarjev:

Hannelie pravi ...

A really true quote that about newspapers !
Love your beautiful bold card Keti!
Hugs

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna izvedba
super je
lp Tamara

Zvonka pravi ...

Domiselna moška voščilnica.

Denitsa Andreeva pravi ...

Great card. Thanks for joining us at Craft Your Passion.

Deni Xx

Damjana pravi ...

Noro dobra voščilnica. Super si skombinirala vse skupaj. In modra se očitno zelo dobro poda kombinaciji s časopisnim papirjem.

Cvetoči travnik pravi ...

Odlično časopisno kolesje in kot je rekla Damjana, se res lepo poda skupaj z modro barvo. Srčki pa popestrijo vso zadevo:) Lep pozdrav, Andreja V.

creationsnz pravi ...

Lovely touches in stitching and the printed paper. So pleased you joined us at Come And Get It Challenges, CarolG DT

Tina pravi ...

super cute...thank you for sharing at Pile It On Blog

Tina
dt

Tina pravi ...

Mega...tisti srček me je popolnoma navdušil!

Janja pravi ...

Krasna moška voščilnica. Lp

Barb pravi ...

Wonderful creation and lovely color. hanks for sharing with us at Come And Get It, hope to see you again. Barb

Natasa pravi ...

Super je, fajn barve si skombinirala!

Goga pravi ...

Čudovita moška voščilnica. Všeč mi je njena modrina in časopisna kolesca.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnii. Lp Lili

Tina Z. pravi ...

o, kako si se dobro tole spomnila, zares originalno!

oldpunca pravi ...

U, super si uporabila časopisni papir. Prav paše za zobnike. :-) Citat Marka Twaina pa je prva liga. Po vseh teh letih od "nastanka" še kako aktualen. .-)

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Lepa voščilnica in zobniki iz časopisnega papirja krasno izpadejo.

Kajcyika pravi ...

čudovita čestitka, zelo so mi všeč barve :)
Hvala da sodeluješ z nami pri CAGIC :)

Andreja pravi ...

Keti, čudovita je :-)) Všeč mi je kako si uporabila časopisni papir ... za zobnike.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Dusi pravi ...

Luštno si tole naredila
Kako super pride kolesje iz časopisnega papirja.
Se mi zdi, da nisi tole zadnjič uporabila

Tanja E. pravi ...

Uau, svetovno lepa je izpadla, res lepo, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Helen pravi ...

Wonderful card - love the texture!
Thanks for playing at Pile It On!
Helen x