ponedeljek, 14. marec 2016

Violina zate

"The moment you tell someone else is the moment you become a whiner and the world’s smallest violin starts to play. The truth is, we all have problems; we all go through hardships and pain, and my pain is paradise compared to a lot of people’s and I really have no right to whine at all." 
— J.A. Redmerski (The Edge of Never (The Edge of Never, #1))


V petek me je Tina izžrebala kot dobitnico njenega rojstnodnevnega bonbončka. Jupiiii! Lahko mi res malo zavidate, sploh ker je bonbonček že pri meni, skupaj z mojim dodatnim naročilom.

Danes sem preizkusila nov napis "zate" in cvetlične šablone "okrasimo s cvetjem". Z violino in washi trakci. Senčeno z "walnut stain". Ker gre za enoplastno voščilnico, sem osnovi dodala embosiran rob.





Prijavljam:
- #155 washi trak @ CRAFT-alnica
- #114 washi tape @ Crafting when we can

Jutranja terapija papirčkanja uspela. Zdaj malo počitka potem pa naprej, novim izzivom in zmagam naproti.

Lep sončen pozdrav in hvala za obisk.

19 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Saj se sploh ne morem nagledati tvojih dveh lepotičk.Čudoviti sta....ena lepša kot druga.

Jasmina pravi ...

Wauuu. Prekrasni sta in z washi trakci si se super poigrala, da sta nastali dve različici. Tale violina je pa tako elegantno, res super postavitev. Te bom še nažicala za kak izrez;). In da ne pozabim, čestitam za bonbonček, ta je moral biti zares sladek.

Kajcyika pravi ...

oo kako sta lepi. Čudovite barve si izbrala in violini res supet izgledata

Klara pravi ...

Uau, čudoviti sta!

oldpunca pravi ...

Lepo in domiselno. :-)

Dusi pravi ...

O, tole si se pa malo bolj poigrala z washiji.
Lepo, lepo!

Danica pravi ...

Obe sta čudoviti.

Helena pravi ...

Čestitam za bonbonček.
Zelo lepe in zanimive voščilnice.

Janja pravi ...

Krasni voščilnici. Lp

Andreja pravi ...

Lepo si se poigrala z washiji in nastale so krasne voščilnice :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale vijolina mi je všeč, zgleda kot prava. Lepo pride. čao

Tjaša pravi ...

Uau, zelo lepi! :)

Tjaša pravi ...

Ful lepe voščilnice! Zelo so mi všeč, bravo! ;)

Hali pravi ...

Čudoviti washiji, ozadje, violina. Res kot taprava!

Cvetoči travnik pravi ...

Navdušena sem nad tvojo postavitvijo washijev, barvno kombinacijo in dodano vijolino - odlično se mi zdi:)) Lep pozdrav, Andreja V.

Tanja E. pravi ...

Zares lepi, sporočilni, krasno skombinirani, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

Tina Z. pravi ...

vau, super postavitev voščilnice in super družba si, se še zdaj smejim, ko se spomnim, kako sva se spoznali v petek!

Goga pravi ...

Zelo lepi voščilnici, všeč mi je kako si združila Washi je in izreze novih šablon.
Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

Trenutki kreativnosti pravi ...

Čudovite so! Lepo si uporabila washi.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!