ponedeljek, 28. marec 2016

Nekaj nove embalaže

"Someone I loved once gave me a box full of darkness. It took me years to understand that this too, was a gift." 
— Mary Oliver


Malo se mi je uspelo odtrgati od pobarvanke tako, da sem se za par urc zaprla v moj papirčkast svet. Danes lahko pokažem tole embalažo - malo večje pillow box škatlice in ujemajoč tag. 

Jaz sicer rada napiše voščilnico ampak kdo pa raje napiše manj, npr. samo hvala. Glede na povpraševanje se mi je utrnila tale ideja. In lahko sem uporabila nov tagec Najlepši par, ki je bil tudi del bonbončka.

Pred sabo sem imela preprosto skico CAS(E) this Sketch #165, brez vijola barve ni šlo in brez Najlepšega para tudi ne.



Tole lepotičko z orhidejami prijavljam:
- Craft Your Passion #305 - Anything Goes
- Cute Card Tuesday #418 - To Die For

 Vse skupaj pa tudi v marčevsko galerijo Najlepši par.




Vse so mi všeč. Za orhideje se moram zahvaliti Jasmini. Ostalo pa je tokrat iz domače shrambe. Imam kar nekaj še nepreizkušenih stvari, zato imam do nadaljnjega prepoved novih nakupov. Tisto, kar je že naročeno in na poti, seveda ne šteje ;-)

Upam, da ste lepo preživele velikonočne praznike. Mene je ujela mini virozica tako da je bilo bolj na izi. Hvala mami, da nas je nahranila in popedenala.

15 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

o, luštni kompletki, obožujem tage, tako da so mi še extra všeč!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasne škatljice
in super dodatki
lp Tamara

Klara pravi ...

Zelo všečne. :))

Zvonka pravi ...

Lepe in zanimive škatlice s tagi.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelo lepe so in všeč mi je, kako si jih različno okrasila!

Klara pravi ...

Zelo lepe škatlice (in tagi). Ravno prav so okrašene!

Cvetoči travnik pravi ...

Lepe škatlice, lepi tagci, lepo okrašeno:) , manj lepo je pa to, da se ukvarjaš z virozco:))) Lep pozdrav in pocajtaj se, Andreja

Vladuška pravi ...

Lepo in priročno je tole.

Helena pravi ...

Upam, da si z mamino pomočjo uspela pregnati virozo.
Zelo lepe škatlice z dodatki.

Jasmina pravi ...

Lepe škatlice in super uporabljen izrez ZATE. Prav vse so čudovite.

helena pravi ...

Ej, kako so luštne škatlice in tako zelo uporabne.

Janja pravi ...

Zelo lepa embalaža. Lp

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si okrasila škatlice. :-)

Nella pravi ...

Krasne škatlice si ustvarila. Vidim, da nas je več, ki smo si dale prepoved šopinga :)

Tina pravi ...

Joj, Keti...kako je tole izjemno lepo....